תרבות ופנאי

המדריך לחופשה הזולה לקיץ

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ואתם רוצים לנפוש בו, לנסוע לחו"ל עם בני הזוג או בני המשפחה ואפילו לבד, אבל התקציב שלכם לא גבוה במיוחד. חופשה בחודשי הקיץ היא חופשה יקרה מראש בגלל הביקוש הרב, אבל מסתבר שיש דרכים להוזיל את החופשה ואפילו בצורה דרמטית.

צילום: 12019

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ואתם רוצים לנפוש בו, לנסוע לחו"ל עם בני הזוג או בני המשפחה ואפילו לבד אבל התקציב שלכם לא גבוה במיוחד. חופשה בחודשי הקיץ היא חופשה יקרה מראש בגלל הביקוש הרב, אבל מסתבר שיש דרכים להוזיל את החופשה ואפילו בצורה דרמטית. עם קצת פחות פינוק ועם ויתור על אי אלו מותרות, החופשה שלכם בקיץ יכולה להיות זולה ולא פחות מהנה. אז הנה קצת מידע על 4 האלמנטים שמרכיבים חופשה – טיסה, לינה, אוכל וניידות.

תרכיבו את החבילה בעצמכם

רגע לפני שניגע בכל אחר מהמרכיבים – איך למצוא טיסות זולות, איך ללון במחיר סביר, איך לאכול בלי להוציא על כך הון תועפות ואיך להתנייד בחו"ל בלי לפשוט את הרגל, הנה דבר אחד חשוב שאתם חייבים לעשות – להרכיב את החבילה בעצמכם. כן, אם אתם רוצים שהחופשה תהיה זולה ושכל מיני מתווכים בדרך לא יגזרו קופונים על חשבונכם, אתם חייבים לעשות סוויץ' בראש. עכשיו אתם אדונים לעצמכם ואתם אלו שתרכיבו את החבילה. גם אם האנגלית שלכם בסיסית, אין סיבה שלא תסתדרו ולא, אל תחליטו "לזרום" – להגיע ולהחליט במקום. זה יהיה הרבה יותר יקר מאשר לתכנן את החופשה ולבצע את ההזמנות מראש.

טיסות

אם אתם רוצים למצוא טיסות זולות, אל תחכו לרגע האחרון. נכון, יש מחירי "הדקה ה-90" שיכולים להיות נוחים וזולים, אבל היום חברות התעופה דווקא מעדיפות לסגור טיסות כמה שיותר מוקדם, גם אם הן ירוויחו עליהן פחות. אם אתם רוצים לטוס ביולי או באוגוסט, תתחילו לחפש כבר בינואר והמחמירים יתחילו לחפש עוד לפני. עוד דרך להוזיל? פשוט לטוס לואו קוסט. נכון, זה ידרוש מכם היערכות ולא תוכלו לקחת איתכם כל משקל שתירצו, אבל ההבדלים במחירים יהיו דרמטיים.

לינה

גם כאן, מי שרוצה לחסוך חייב להזמין כמה שיותר מראש וחשוב מכך, חייב להתפשר. יש היום בכל מקום בעולם מוטלים זולים משמעותית יחסית למלונות, ויש היום חדרי אירוח במחירים זולים במיוחד. רוצים לקחת את זה עוד צעד קדימה ולהוזיל עוד יותר את הלינה?  תיכנסו לאתר Air b&b שם תוכלו לשכור דירה במחיר מצחיק.

צילום: davidlee770924

אוכל

ותרו על מסעדות ועל אוכל גורמה ותסתפקו באוכל רחוב, אוכל זול ברוב המקרים ולא פחות טעים ומזין. אתם יכולים מקסימום להחליט על איזשהו תקציב מסעדות ולבקר בהן פעם או פעמיים בחופשה.

ניידות

אם יש לכם אפשרות להתנייד בתחבורה ציבורית זה מצוין. אבל אם אתם חייבים רכב, השיטה לשכור במחיר נמוך יחסית היא לפנות לחברות השכרה קטנות ולא לגדולות שלוקחות בדרך כלל מחירים גבוהים הרבה יותר. חושב מאוד! לקרוא את החוזה על כל פרטיו ולהיזהר מאוד, ועדיף לפנות לחברת השכרה שיש עליה המלצות מישראלים.

מילת המפתח היא אם כן – ויתור. כמה שפחות פינוקים וכמה שיותר התפשרות, יביאו לכם חופשה זולה ולא פחות מהנה.


המדריך לחופשה הזולה לקיץ

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים