תרבות ופנאי

המדריך המלא ליצירת איפור מעושן

שלב אחר שלב, כל מה שרציתן לדעת על איפור מעושן

איפור מקצועי הוא אומנות – הוא כולל סגנונות וטכניקות שונים, שמשתנים מעת לעת ובהתאמה לכל לקוח או לקוחה, ולסטייל ההולם את יופיים הטבעי ואת רצונותיהם. אחד הטרנדים המבוקשים בתחום הוא איפור מעושן, אשר מתאפיין בעיניים המאופרות באופן מודגש וכהה יחסית, ובמבט מסתורי וערפילי. התוצאה היא איפור דיפוזי, שמתפשט ומטשטש את המקום שבו הוא מסתיים. במדריך הבא תמצאו מידע מעשי למאפר המתחיל, בדגש על מראה האיפור המעושן.

מאפייני האיפור המעושן

האיפור המעושן מתחיל ביישום צללית כבדה וכהה יחסית בקרבת העין, אשר מיטשטשת ומתערפלת עם ההתקרבות לקצה הזווית החיצונית של העין, ונמשכת מעלה. מדובר בסגנון איפור שמתאים לימות החורף והסתיו, אך בהחלט גם לאירועי ערב ולמעמדים רשמיים וחגיגיים שונים לכל אורך השנה. סגנון זה יוצר מראה בעל אמירה, ומשרה רושם עוצמתי ומסוגנן על פניה של מי שמתהדרת בו.

צילום: pumpkincat210

למי מתאים איפור מעושן?

באופן בסיסי כולל האיפור המעושן צלליות כבדות באזור העיניים, ולכן הוא עשוי לא להתאים למי שניחנה בגלגל עין שקוע מדי, אלא לנשים שמבקשות ליצור תחושת עומק רבה יותר באזור זה בפנים. עם זאת, בהתאמות הנכונות יכול האיפור המעושן להתאים לכל מבנה פנים וסגנון. אחת האפשרויות היא להשתמש בגוונים עדינים יותר במקרים שבהם לא רוצים להבליט בצורה דרמטית מדי את אזור העיניים, אלא רק ליהנות מהטשטוש ומהערפיליות המסתוריים שמזוהים עם האיפור המעושן.

ליצור לוק ייחודי באיפור – צעד אחר צעד

אמנם איפור מעושן נחשב למורכב יחסית, אך כדי להקל את התהליך ריכזנו עבורכם את הנחיות הביצוע, צעד אחר צעד. זכרו שהעיקרון הבסיסי הוא, כאמור, להשתמש בצללית בגוון המועדף על הלקוחה, ורצוי שיהיה כהה יחסית, וליצור אפקט הבהרה הדרגתי בצבע ככל שמתרחקים מאזור העין. ניתן בהחלט גם להשתמש בצלליות בגוני שחור ולבן, וחשוב לשמור על ניגוד בין איפור כהה בעיניים לגלוס בהיר וטבעי בשפתיים, כדי שלא יגנבו את ההצגה מהעפעפיים. לפניכם השלבים העיקריים בהגעה למראה האיפור המעושן:

  • תחילה יש למרוח קרם לחות, מייק אפ וקונסילר על הפנים ובעיקר על העפעפיים, ולפדר בפודרה.
  • לאחר מכן, יש למרוח צללית בהירה על עצם הגבה ובזוויות העין הפנימיות.
  • למרוח צללית כהה על כל העפעף.
  • לטשטש את גבולות הצללית הכהה בעזרת מברשת רחבה.
  • ליצור קו צללית שחורה בגבול הריסים התחתון ולתחום את העין בעיפרון שחור.
  • למרוח שכבה נדיבה של מסקרה על הריסים.
  • למרוח סומק וורדרד באזור עצמות הלחיים ושפתון או גלוס בצבע טבעי על השפתיים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים