תרבות ופנאי

הכשלונות של מותגי הענק – מוצרים מוזרים שלא ידעתם שהיו קיימים

מה משותף לקולגייט, קוקה קולה, סנופ דוג ועוד רבים וטובים? במקרה של כולם, מדובר במותגים גדולים שהתפרסמו בזכות דבר אחד שהם עושים מצוין. מה שפחות ידוע הוא, שלהרבה מותגים מצליחים היו ניסיונות התרחבות לתחומים אחרים, שאיך נאמר, פחות ציפינו לראות מכיוונם.

צילום: Rodrigo Butta

מה משותף לקולגייט, קוקה קולה, סנופ דוג ועוד רבים וטובים?

במקרה של כולם מדובר במותגים גדולים שהתפרסמו בזכות דבר אחד שהם עושים מצוין. מה שפחות ידוע הוא, שלהרבה מותגים מצליחים היו ניסיונות התרחבות לתחומים אחרים, שאיך נאמר, פחות ציפינו לראות מכיוונם. אספנו עבורכם כמה מהמוצרים המוזרים ביותר שיוצרו על ידי מותג גדול ומוכר ומשום מה לא שרדו את מבחן השוק.

גרביונים חד פעמיים של חברת ביק

b2צילום: interestingthings.info

ביק ידועה לכל כחברה לעטים וציוד משרדי. מאיזשהי סיבה הוחלט בחברה, בשנת 1967, לבצע ניסיון התרחבות לשוק ההלבשה התחתונה על ידי השקת מוצר חדש תחת המותג ביק – גרביונים חד פעמיים.
הניסיון כשל וזו הסיבה שרובנו לא נחשפנו לפלא הזה.

 

ארוחות מוכנות לחימום של חברת קולגייט

colgate-ready-meals-700pxצילום: personadesign.ie

מה נשמע יותר מעורר תאבון מהשילוב של אוכל ומשחת שיניים? זו בדיוק המחשבה שעברה למנהלי קולגייט בראש בשנת 1982 כשהחליטו להשיק את סדרת הארוחות הקפואות של קולגייט. אולי הם גם חשבו שאנשים ימהרו לצחצח שיניים לאחר שיאכלו ארוחה קפואה עם סמל החברה עליה.
הציבור מצא את הניסוי פחות מעורר תאבון.

 

הלימונצ'לו של דני דה ויטו

b5צילום: interestingthings.info

לימונצ'לו הוא משקה אלכוהולי ידוע שמקורו באיטליה. דני דה ויטו הוא שחקן ידוע שמקורו באיטליה גם. מדוע השילוב ביניהם לא עבד? אולי מכיוון שאין שום קשר בין משחק בסרטים וחיבה לאלכוהול לבין ייצור משקאות.

 

הנקניקיות של סנופ דוג

snoop-dog-in-parody-burger-grilled-hot-dog-training-vidצילום: http://www.mirror.co.uk/

הראפר סנופ דוג מצליח בעולם בזכות המוסיקה המעולה שלו וסגנונו הצבעוני. בהודעה מפתיעה לעיתונות הכריז הזמר על השקת מותג נקניקיות חדש שישא את שמו ויקרא Snoop's dog (הנקניקיה של סנופ). הזמר הוסיף שהנקניקיות יהיו באורך 30 ס"מ לפחות. לא נרשמה הצלחה בקופות.

 

שפתון קוקה קולה

wef98a-l-610x610-make-makeup-lips-fanta-pepsi-sprite-spritelipstick-zero-blue-pink-orange-red-green-purple-cute-super-supercute-swag-summer-girly-girl-lovely-lipstick-cocacola-yellowצילום: /wheretoget.it

זהו מוצר שניתן להשיג עד היום במקומות שונים בעולם. שפתון המיועד לשמירה על לחות השפתיים מאת חברת משקאות הידועה בכמות הסוכר הגבוהה במוצריה. נשמע טוב? עוד לא מאוחר להשיג.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים