חדשות בעולם

הניתוחים הפלסטיים הנועזים והמטורפים ביותר שתוכלו לראות

מהם הטרנדים הלוהטים של ניתוחים קוסמטיים מסביב לעולם? לא תאמינו מה אנשים מוכנים לעשות לגופם.

בעבר ניתוחים קוסמטיים נועדו רק לאלה שבאמת היו צריכים אותם (כמו נפגעי כוויות, למשל). היום לעומת זאת, ניתוחים קוסמטיים הפכו יותר עניין של רצון מאשר של צורך. כיום מדינות שונות הבינו את היתרונות הרבים שבתיירות "קוסמטית". בין המדינות שמספקות שירותים כוללים וקיצוניים של ניתוחים קוסמטיים אפשר למצוא את דובאי, דרום קוריאה,תאילנד, מאוריציוס, הודו ואפילו את איראן.

הודו- הארכת גפיים
אחד הניתוחים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות בהודו הוא הארכת גפיים. התהליך כרוך בכאבים עצומים כאשר למעשה שוברים את רגלו של המנותח באופן כירוגי ומקבעים את רגלו באמצעות מסמרים ומוטות מתכת (כמו בתמונה) עד שהעצם גדלה מחדש בין שני החלקים השבורים. כאמור מדובר בכאבים שקשה לתאר, אבל מצד שני היא יכולה להוסיף עד כ- 7.5 ס"מ לגובה (יש לכך ביקוש רב בין היתר בשל הלחץ להתחתן "בזמן"). חשוב לציין כי אם הניתוח הנ"ל נכשל מדובר בתהליך מסוכן מאד שעלול להסתיים בקטיעה!

ellipse_precice_banner_blue_04_preview

דרום קוריאה- ניתוחי פנים
היא נקראת גם "בירת הניתוחים הקוסמטיים בעולם" בשל האחוז הגבוה בעולם של ניתוחים ביחס לאוכלוסייה. כמו שאפשר לראות בסרטון, בדרום קוריאה מציעים בעיקר "חבילת פנים שלמה" הכוללת בראש ובראשונה יצירת מבנה V לפנים וכן את כל הניתוחים "הקטנים" שניתן לבצע באזור האף, העיניים, הלחיים וכיוצ"ב. אחר כך מתפלאים למה הרבה מהם נראים אותו דבר…

ברזיל- שדיים, בטן וטוסיק
כולנו מכירים את הביטוי "ישבן ברזילאי" או גוף ברזילאי. אז מסתבר שברזיל היא המקום השני בעולם מבחינת כמות הניתוחים הקוסמטיים. להבדיל מקוריאה הדרומית, כאן מדובר יותר בשדרוג המקומות "הסקסיים יותר". אגב, למי שמתעניין, ישנם תרגילים מעולים לחיזוק שרירי הישבן שיכולים לעזור להשיג את אותה תוצאה מבלי התערבות כירורגית, וגם הם פותחו בברזיל.

איראן: מושכים באף
כאשר מרבית הנשים באוכלוסייה מתלבשות באופן צנוע, "שיפור" תווי הפנים הוא הדרך העיקרית של נשים להפוך למושכות ואטרקטיביות יותר. מכאן החל להתפתח ענף ניתוחי האף הפופולרי במיוחד באיראן. מרוב שניתוח זה הפך לעניין שגרתי, התחבושות שנשים שמות על אפן לאחר הניתוח קיבלו את הכינוי: "תחבושות של כבוד".

images

בינתיים במערב; ביטול "רגל הגמל"
מי שמכיר את הביטוי "Camel tow" באנגלית יודע על מה אנחנו מדברים. בגדול, ישנן נשים שעם הגיל, העור סביב איבר מינם מדלדל קלות והוא אינו מתוח כבעבר. על אף שגברים לרוב לא מבחינים בכך (או שזה לא ממש מפריע להם) ישנן נשים שחושבות שזו משהו מביך שמצריך תיקון. מסיבה זו נולדה תעשייה אשר מתמקדת במתיחת העור שסביב איבר המין.

camel-toe_o_1683127


הניתוחים הפלסטיים הנועזים והמטורפים ביותר שתוכלו לראות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים