ביקורות סרט:הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר
ביקורות סרטים

הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר

הסרט השלישי בסדרת 'הדרקון הראשון שלי' הגיע לקולנוע ועידו הלמן נהנה מכול רגע.

צילום: JD Hancock

בשנת 2010, אחרי 24,596 המשכים ל'שרק' ועוד לא מעט המשכים לכול סרט שהם פחות או יותר הוציאו, דרימוורקס אנימציה הוציאה את 'הדרקון הראשון שלי', סרט נהדר שבו הנער הויקינגי היקאפ מתיידד עם הדרקון טוטלס ('חסר שיניים' בתרגום העברי) והם נהיים חברים טובים למרות הדעות הקדומות על היחסים בין האנשים לדרקונים בעולם שבו מתרחש הסרט.

התכנון היה להוציא 24,597 המשכים לסרט אבל אז סרט ההמשך לא הצליח כמצופה ולכן הוחלט שהסרט השלישי בסדרה, 'העולם הנסתר' שמו, יהיה האחרון בסדרה.

כראוי מסרט אנימציה מודרני שהושקעו בו 150 מיליון דולר, האנימציה של 'העולם הנסתר' פשוט מרהיבה. מלא פרטים, דמויות אנושיות בצורה משכנעת ובכללי נראה שהושקע המון ביצירת העולם בו מתרחש הסרט. יש אפילו כמה סצנות שאני בטוח שהיו סיוט לאנימטורים של הסרט מבחינת הנפשה.

גם האקשן סוחף ומלהיב. יש בסרט לא מעט סצנות של אקשן שמתרחשות בן היבשה לאוויר. הן מאוד מהנות לצפייה ומשאירות טעם של עוד.

אבל מעל הכול, בעידן של הרבה מאוד ג'אנקאנימצה וכול מיני סרטים בינוניים 'הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר' יחסית מתבלט מעליהם לטובה. יש לא מעט קטעים ומסרים די בוגרים בסרט שמזכירים את פיקסאר בימיה הטובים והתחושה היא שהתסריטאים ומי שאחראי על הסרט השקיע קצת ביצירה ולא בא לדפוק כרטיס וללכת הביתה.

בשורה התחתונה, 'הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר' הוא אחלה סרט וסיום ראוי לטרילוגיית האנימציה הנהדרת של דרימוורקס אנימציה. לכו עם הילדים/אחיינים בחופשת פורים או פסח!

Article author

הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים