ביקורות סרטים

הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר

השנים האחרונות כלל לא היו טובות לדרימוורקס, סרטם החדש "הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר" סוגר את הטרילוגיה, יוצא שנתיים לאחר סרטם האחרון. עכשיו יותר מתמיד החברה צריכה להיט בידיהם, תזכורת לתקופה הטובה שלהם כשזה עוד היה הם ודיסני ראש בראש בשוק האנימציה.

צילום: Eva Rinaldi Celebrity and Live Music Photographer

השנים האחרונות כלל לא היו טובות לדרימוורקס, סרטם החדש "הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר" אשר סוגר את הטרילוגיה, יוצא שנתיים לאחר סרטם האחרון "קפטן תחתונים: הסרט". עכשיו יותר מתמיד החברה צריכה להיט בידיהם, תזכורת לתקופה הטובה שלהם כשזה עוד היה הם ודיסני ראש בראש בשוק האנימציה. ההתרגשות לסרט החדש הייתה גבוהה, שני הסרטים הקודמים הצליחו לחדור לתוך ליבם של בוגרים וקטנים גם יחד, הלוקיישנים יפהפיים, הדמויות רחוקות מלהרגיש חד ממדיות ולשם שינוי למעשיהם היו השפעות לטווח הארוך. ואחרי שכל זה נאמר: מה חשבתי על הפרק החותם של הסדרה?

בהשוואה לשני הפרקים הקודמים מדובר בסרט חמוד, ובכללי כסרט שסוגר טרילוגיה שנפרסה על כמעט עשור, הוא משאיר בסופו טעם של עוד. חלק קטן מהדמויות כאן מרגישות כאילו שהם עברו שינוי משמעותי מאז הסרט הראשון, לעומת דמויות המשנה שהרגישו לי יותר כמו אתנחתות קומיות מאשר דמויות בשר ודם, לרוב דבר זה כלל לא מפריע לי, כל עוד ההומור עצמו מצחיק אותי, שום דבר מההומור כאן לא עבד לי.. הדמויות לאט, לאט, עלו לי על העצבים.

ובכלל כסרט סיום, הוא מרגיש די ממוצע, כמו שצוין לעיל דמויות המשנה מרגישות דלות, למרות שדמות הנבל הרשימה אותי לטובה בהתחלה, לאט אך ביציבות הוא איבד מהמומנטום שצבר והתגלה כעוד נבל סטריאוטיפי שקיים רק בשביל שלילדים יהיה מישהו לשנוא. מהלכיו העלילתיים מרגישים אנטי קליימטי, לדוגמא העולם הנסתר עליו מדברים במהלך הסרט כעולם מרוחק וקשה הגעה, נמצא די בקלות.

ועדיין קשה לי להתכחש לזה כי מדובר בסרט יפהפה לעין, מהלוקיישנים ועד סצנות הטיסה עם הדרקונים בשילוב הפסקול. שילוב קטעי האקשן (למשל סצנת הפתיחה) שופע ממקוריות וסטייל.

למרות שהסרט לא מצליח להשתוות לשני סרטיו הקודמים, "הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר" עדיין מהווה בידור קליל שאולי לא ילהיב את המבוגרים אך  לחלוטין ישמח את הילדים.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים