חדשות בעולם

האמונות הטפלות המוזרות בעולם

מה עושים בדנמרק כשנשברת צלחת? מה חושב צרפתי כאשר הוא דורך על צואה של כלב?
הכתבה שתזמן לכם בריאות ופרנסה טובה.

צילום: Pezibear

לכל עדה ולכל עם יש אמונות טפלות משלו – חלקן נועדו להגן עלינו ולהרחיק את אויבינו, חלקן נועדו להקל עלינו בחיים, וכמעט אף פעם אין לנו מושג מה המקור שלהן ולמה, למשל, כשלברזילאי נופל ארנק על הרצפה הוא מתחיל לדאוג למצבו הכלכלי? קבלו את מצעד האמונות הטפלות הכי מוזרות:

צלחת שבורה במתנה

בישראל, כשנשברת צלחת או כוס, צועקים מזל טוב, אז בדנמרק מקובל לשמור על כלים שנשברו במשך שנה שלמה ואז לתת את השברים והרסיסים במתנה לבני משפחה וחברים קרובים. אומרים שככל שיש לך יותר כלים שבורים, כך יהיה לך יותר מזל בשנה הבאה.

צילום: francescomucio

אם לדרוך על צואה, אז ברגל שמאל

מדרכות תל אביב מלאות בערימות צואה של כלבים. הנה עוד סיבה, מדוע צרפתים כל כך אוהבים להגיע לכאן – אמונה טפלה בצרפת טוענת שאם דרכת על הקקי של כלבים ברגל שמאל, מצפה לך מזל טוב, ברגל ימין – מזל רע.

צילום: RM Ampongan

היום אין חפיפת שיער

בהודו יש הרבה מאד אמונות טפלות הקשורות לטיפוח עצמי. למשל, אסור לחפוף שיער ביום חמישי ובשבת ואם בא לכם לגזור ציפורניים, אז לא מומלץ לעשות את זה בלילות, וגם לא ביום שלישי וביום שבת. אנחנו באמת מקווים שיש דרך לסמן את זה ביומן.

תניח את המספריים ונדבר על זה

במצרים אסור סתם ככה לשחק עם המספריים, לפתוח ולסגור אותם, בלי לחתוך שום דבר. גרוע לא פחות ואף יותר, זה להשאיר מספריים פתוחים ללא כל סיבה. אמנם, מצד שני, הם מאמינים גם שלהניח מספריים מתחת לכרית של מישהו שסובל מסיוטים, יכול להפסיק אותם.

עוגה מתחת לכרית

עוד דברים שמניחים מתחת לכרית – באוקראינה מאמינים שאם מניחים מתחת למזרן של תינוק סכין גדולה, זה יגן עליו מפני מחלות ועין הרע. באנגליה מאמינים כי אם מישהי מאוד רוצה להתחתן, עליה ללכת לחתונה, לקחת משם הביתה פרוסת עוגה ולהניח אותה מתחת לכרית. בדרך זו היא תוכל לחלום על החתן המיועד שלה.

צילום: VisualHunt.com

מפלצת אוכלת פופיקים

כל ילד ביפן יודע שצריך לכסות את הבטן בזמן סערה עם ברקים ורעמים, ובמיוחד לפני השינה. אומרים, שאם הבטן תישאר חשופה, אל הרעם ראייג'ין, יגנוב ויאכל את הפופיק שלכם.

נה, נה, בננה

אם אתם ניגשים לבחינה בווייטנאם, תזכרו – לא לאכול בנה לפני. מבחינת הויאטנמים בננה זה פרי חלק, ובשפה שלהם למילים "החלקה" ו-"כישלון" יש את אותה המשמעות.

נחש יודע יותר טוב

בתימן אישה הריונית יכולה לקבוע את מין העובר בבטנה. כל מה שעליה לעשות זה להעיף נחש באוויר. אם הנחש ייפול במאוזן אליה, זאת בת, אם במאונך אז זה בן. מזל טוב!

צילום: Visual hunt

אחת, שתיים, שלוש, חמש

בסין אסור להשתמש במספר 4, כי המילים "ארבע" ו-"מוות" נשמעים בסינית אותו דבר. לכן, בעקבות ניסיון להימנע משימוש במספר זה, יכולות להיווצר בעיות שונות, כגון, דילוג על קומה 4 במעלית. דרך אגב, לפעמים במלונות בארה"ב תראו דילוג על מספר 13, שנחשב למספר שמביא מזל רע.

 

צילום: hsivonen

לועסים בחשיכה

בתורכיה לא נהוג ללעוס מסטיק אחרי רדת החשכה. אתם שואלים למה? כי תורכים מאמינים שאחרי שהשמש שוקעת, מסטיק בתוך הפה שלכם יהפוך ל… בשר אדם. לא מספיק? לבשר של אדם מת. עדיין לא מספיק? לבשר רקוב של אדם מת. ראו, הוזהרתם.

Article author

האמונות הטפלות המוזרות בעולם

‎תגובה אחת

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים