שווה בדיקה

ברלינגו החדשה – לא מה שחשבתם

סיטרואן ברלינגו 2019 או אם תרצו – הברלינגו החדשה, תפציע בחיינו בתחילת שנת 2019, לאחר שבמדינות רבות בעולם היא כבר נמכרת במספרים מרשימים. זהו הדור השלישי של הרכב הפופולארי, ובהחלט ניתן להצביע על סימנים של אבולוציה מתמשכת בקרב הנכד של הדגם הראשון.

סיטרואן ברלינגו 2019 או אם תרצו – הברלינגו החדשה, תפציע בחיינו בתחילת שנת 2019, לאחר שבמדינות רבות בעולם היא כבר נמכרת במספרים מרשימים. זהו הדור השלישי של הרכב הפופולארי, ובהחלט ניתן להצביע על סימנים של אבולוציה מתמשכת בקרב הנכד של הדגם הראשון. הוא מגיע לראשונה בשני גדלים שונים – אחד עם 5 מושבים ואחד עם 7 מושבים. בסיטרואן החליטו לייעד את הדגם החדש לקהל הפרטי ולמשפחות בפרט, אחרי שבעבר הרכב שימש יותר לצרכים מסחריים ועסקיים. הוא מרווח ומואר מאוד, בעל עיצוב חדשני, מעוטר בטכנולוגיות ואמצעי אבטחה ומגיע במגוון צבעים לבחירה.

נתוני מנוע

את הברלינגו תוכלו לרכוש עם מספר מנועים שונים: מנוע טורבו דיזל – 130 BlueHDi – בנפח של 1.5 ליטר עם 75-130 כ"ס. אפשרות נוספת היא מנוע בנזין בעל נפח של 1.2 ליטר ו-110 כ"ס, כאשר אופציה של 130 כ"ס אמורה גם היא להגיע למחוזותינו בהמשך השנה. שני סוגי המנועים יכולים להגיע עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים.

יש מקום לכולם

הברלינגו החדשה מתהדרת במודולאריות ובהרבה מקום לרגליים, הרבה מקום לאחסון ולמטען ואף בשילוב של השניים. שני הדגמים כוללים כיסאות מתקפלים, שניתנים גם לפירוק, וגם מושב הנוסע מקדימה ניתן לקיפול נוח ופשוט בעזרת מערכת השליטה Magic Flat®. בדגם M יש פוטנציאל ל- 2.70 מטר של מקום אחסון, ובדגם XL – 3.05 מטר, כך שקל לנסוע ולהתנייד עם חפצים ארוכים למדי. תא המטען של דגם M בצורתו הבסיסית כולל נפח מרשים של 775 ליטר, שזהו שיפור של 100 ליטר מהדגם הקודם, ודגם ה-XL כולל נפח של 1050 ליטר. לאחר הסרה של המושבים האחוריים, תא המטען יהיה בעל נפח של 2,126 ליטר או 2,693 ליטר בהתאם לדגם. מעבר לאחסון מטען רב, נוח מאוד לנסוע בנעימים בחלל הפנים של הברלינגו, יש מקום לרגליים ולא נוסעים בדוחק.

משפחה לא בוחרים – משפחתית כן

המרחב הגדול שבתוך הברלינגו מאפשר שימוש משפחתי נרחב, וזה בהחלט לא במקרה. הכוונה היא אכן לקחת את הרכב המסחרי ולפנות לקהל הפרטי, ובפרט למשפחות. עוד ראיה לכך נעוצה בעובדה שהרכב מאובזר בטכנולוגיות משוכללות ובאמצעי בטיחות מתקדמים. הוא כולל 19 טכנולוגיות עזר שונות עבור הנהג, ביניהן ניתן למנות מסך מגע בגודל 8 אינץ', מערכת סיטרואן קונקט, טעינת סמארטפון אלחוטית, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה, בלם חניה חשמלי, טכנולוגיית שמירת נתיב וערנות נהג, בלימה אוטונומית ואת הפלטפורמה המודולארית EMP2.

רכב לאנשים פרקטיים

כל מי שיש לו משפחה כבר יודע כמה הכרחי להיות מעשי. הברלינגו החדשה הממשמשת ובאה משוויצה בפרקטיות שלה, שבאה לידי ביטוי בין היתר במתן גישה נוחה לנוסעים על ידי 2 דלתות צד חשמליות ורחבות שמחליקות לצדדים וגם שני חלונות חשמליים. דלת תא המטען רחבה ותא המטען עצמו, כאמור, בהחלט רחב ידיים. בנוסף, הרכב כולל 28 חללי אחסון, לרבות 2 תאי כפפות שונים. ההשקעה בכל הקשור לנוחות ופרקטיות הנסיעה בהחלט ניכרת באלמנטים ומאפיינים רבים של הרכב.

מגנה עליכם ברכות

הסיטרואן ברלינגו החדשה ניחנת בגובה מרשים ובעיצוב חזק שממחישים את העובדה שהיא מיועדת לנסיעה בתנאי שטח שונים ומגוונים. העיצוב שלה אמנם חזק וחסון, אך בהחלט לא אגרסיבי מדי. אוטו עם עצמות רחבות. מכסה המנוע גבוה אך קצר יותר מקודמו, השמשה והחלונות רחבים והשלוחה הקדמית קצרה. חלק מהרכבים באים עם זוג מוטות אורך על הגג, ובתחתית דלתות הרכב משובצים פאנלים להגנה נוספת על הרכב.  

איך אתם אוהבים את הברלינגו שלכם?

את הברלינגו החדשה תוכלו לעצב כפי שמתחשק לכם וקיימות מספר אפשרויות לעיצוב והתאמה אישית, כמיטב המסורת הצרפתית. ניתן לבחור בין 8 צבעים שונים: חול רך, ירוק אקווה בהיר, אפור פלטינום, כחול עמוק וכהה, אדום תשוקה, שחור מבריק, כסף ארקטי ולבן קוטב. הפרסונליזציה של הרכב ממשיכה באפשרות להוסיף נגיעות של צבע לבן או כתום לאורות הערפל הקדמיים ומסביב לפאנלים. גם החלל הפנימי של הרכב ניתן להתאמה וניתן לבחור בין מספר נגיעות צבעוניות בגוונים של אפור, ירוק או כתום.

לראות את האור

אחד המאפיינים הבולטים של הברלינגו הוא כמות האור שחודרת לרכב ומאירה את חיי הנוסעים בזמן הנסיעה, אודות לזכוכית הרבה שמקיפה אותם מכל עבר, לרבות סאן-רוף פנוראמי (חלון גג) ושמשת רכב רחבה. בסיטרואן הגדילו לעשות, והברלינגו החדשה אף כוללת אורות אישיים לקריאה במושבים האחוריים. בצורה זאת, הרכב כולל תאורה מספקת גם ביום וגם בלילה, ששופכת אור על חוויית נסיעה חדשנית ומרגשת.

ואן השנה

הברלינגו כבר הספיקה לזכות בתואר "ואן השנה הבינלאומי לשנת 2019", על ידי 25 עיתונאים ועורכי מגזינים, שציינו במפורש את השילוב הבלתי מתפשר בין סגנון, עיצוב ופונקציונאליות גבוהה, וכמו כן גם את רמת הטכנולוגיה והבטיחות שלה. גם הדור הראשון של הברלינגו זכה באותו הפרס, ולא נתפלא אם המכונית תמשיך לקטוף פרסים נוספים בהמשך.

יש למה לצפות

סיטרואן ברלינגו 2019 תנחת בקרוב בישראל, והיא צפויה להמשיך את ההצלחה המסחרית של קודמותיה. היא תמשיך לנחול הצלחה כבעבר בתחום המסחרי והעסקי וגם בתחום הפרטי. אין ספק שהיא מציעה חווית נסיעה נוחה, פרקטית, חדשנית ובטוחה למשפחות, שיוכלו לנסוע איתה לטיולים משפחתיים רבים ולקחת איתם ציוד רב ללא בעיה, ותא המטען ומקום האחסון הרב ימשיכו לקרוץ גם לבעלי העסקים. בחירה במכונית תאפשר להם ולכם לבחור בין מגוון של צבעים, ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות ומנסיעה שטופת אור ואוויר. אם טרם שריינתם לעצמכם אחת, זה זמן מצוין לעשות זאת.


ברלינגו החדשה – לא מה שחשבתם

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים