סטטוסקופ
שווה בדיקה

ביטוח בריאות מומלץ – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

מחפשים ביטוח בריאות מומלץ לכם, למשפחה שלכם או לעובדים שלכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז את כל הצעות הביטוח המשתלמות ביותר במקום אחד: ביטוח בריאות מומלץ, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וכל סוגי הביטוחים המומלצים האחרים כולל ביטוח בריאות לעובדים זרים ועוד.

מחפשים ביטוח בריאות מומלץ לכם, למשפחה שלכם או לעובדים שלכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז את כל הצעות הביטוח המשתלמות ביותר במקום אחד: ביטוח בריאות מומלץ, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וכל סוגי הביטוחים המומלצים האחרים כולל ביטוח בריאות לעובדים זרים ועוד!

מצאו ביטוח בריאות מומלץ מתוך עשרות סוגי ביטוח, למדו על ההבדלים בין פוליסות הביטוח השונות ובחרו ביטוח בריאות מומלץ המתאים לכם לסטטוס הרפואי והאישי שלכם ובהתאם לסכום שברצונכם לשלם על ביטוח הבריאות ולפי הכיסויים שאתם חושבים לנכון שצריכים להיות בפוליסת הבריאות שלכם.

איזה ביטוח בריאות מומלץ כדאי לבחור

צריכים לבחור ביטוח בריאות מומלץ? הנה כמה טיפים לבחירת ביטוח בריאות מומלץ שיענה על כל הצרכים שלכם ויבטיח לכם כיסוי ביטוחי ברגע האמת במידה ואתם או מי ממשפחתכם יחלה, יפצע וכדומה.

3 טיפים לבחירת ביטוח בריאות מומלץ:

  • טיפ מס' 1 לבחירת ביטוח בריאות מומלץ: סל התרופות – סל התרופות שמציעה המדינה במסגרת ביטוח הבריאות הכללי שכל אזרח המשלם ביטוח לאומי זכאי לו, הוא סל תרופות נרחב אך למרות זאת יש עוד המון תרופות שאינן נכללות בסל תרופות זה. הבעיה היא שבדרך כלל מדובר בתרופות יקרות המטפלות במחלות קשות וכדומה. ביטוח בריאות מומלץ יכסה כמה שיותר תרופות אשר אינן נמצאות בסל התרופות של המדינה וחשוב לדעת לבחור את ביטוח בריאות מומלץ שלא רק נותן לכם יותר תרופות בסל אלא גם את התרופות הטובות ביותר והנדירות ביותר. יש רשימה מפורטת באתר משרד הבריאות של סל התרופות וסל זה מתעדכן מדי פעם. במקביל תוכלו לברר במדויק אילו תרופות נוספות מחוץ לסל התרופות נמצאות בביטוח הרפואי בכל אחת מהחברות ולבחור את סל התרופות המקיף ביותר!
  • טיפ מס' 2 לבחירת ביטוח בריאות מומלץ: רופאים מומחים – רמת הרפואה בישראל נחשבת גבוהה הרבה בזכות איכות הרופאים העובדים בה. יחד עם זאת לא כל האזרחים זוכים ליהנות מהטיפולים על ידי הרופאים הכי טובים בכל תחום מכיוון שרופאים רבים עובדים במגזר הפרטי ולא במגזר הציבורי, בקופות החולים וכדומה. אמנם יש רופאים רבים שעובדים גם בסקטור הציבורי במסגרת עבודתם בקופת חולים כלשהיא וגם בקליניקה הפרטית שלהם כעבודה נוספת, אך הרופאים הטובים ביותר נמצאים לפעמים רב בסקטור הפרטי בלבד ועל מנת להגיע אליהם חייבים לעשות ביטוח רפואי שמאפשר זאת. בנוסף ביטוח רפואי פרטי מקיף יכול לעזור לכם במקרה של צורך בחוות דעת שניה על ידי רופא נוסף ובמקרים של מחלות מיוחדות המצריכות טיפול אצל רופא מומחה בתחום בו יש מעט רופאים כאלה, ביקור רופא עד הבית, רפואה מרחוק ועוד.
  • טיפ מס' 3 לבחירת ביטוח בריאות מומלץ: ניתוחים – אין ספק שרמת הרופאים בארץ גבוהה וכך גם רמת הרופאים המנתחים. ביטוח רפואי פרטי לא רק ישיג לכם תור מהיר יותר אצל רופאים מנתחים טובים יותר אלה אלא גם יכסה עבורכם יותר סוגי ניתוחים בארץ ובחו"ל ויענה על כל הצרכים הרפואיים שלכם במקרה של ניתוח דחוף, השתלות, ניתוחים כירורגיים ועוד, על ידי מיטב הרופאים המנתחים בארץ וללא המתנה ארוכה שלפעמים אינה אפשרית במקרים מסוימים בהם יש צורך בניתוח דחוף. כמו כן ביטוח רפואי פרטי מומלץ ידאג שתקבלו את המתקנים הטובים ביותר לביצוע הניתוח שלכם, קרי, בתי החולים והמחלקות הפרטיות הטובות ביותר בתחום.

חיים בריאים וארוכים – ביטוח בריאות

אין ספק שביטוח בריאות הוא ביטוח חשוב שאנו ממעיטים בחשיבותו. רובנו מבוטחים בקופות החולים ויכולים לבחור לאיזו קופה להשתייך ובאיזה מסלול באותה קופה להיות. ניתן היום לשדרג את ביטוח הבריאות בקלות ויש מגוון רחב של מסלולים אשר תוספת התשלום החודשית עליהם לא גבוהה אך היא מקנה לכם יותר טיפולי, יותר תרופות, רופאים מומחים ועוד מגוון הטבות והנחות שביטוח רפואי מקיף ומשלים מקנה למבוטחים בקופה כמו טיפולי שיניים, טיפולים קוסמטיים, טיפולי מתחום בריאות הנפש ועוד. שווה לבדוק ולהשוות מחירים ולראות מה מציעות לכם קופות החולים השונות ומה מציעות חבורת הביטוח שגם הן מציעות ביטוחי בריאות בנוסף לשאר הביטוחים שלהן, כמו ביטוחי חיים וכדומה.

רוצים לדעת בצורה יותר מפורטות כמה עולה ביטוח בריאות פרטי מקיף? השאירו פרטים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקבלו הצעות של חברות הביטוח וקופות החולים המרכזיות בתחום אשר מציעות את פוליסות הביטוח וביטוחי הבריאות הטובים ביותר, בעלי הכיסוי הביטוחי הגדול ביותר, סל התרופות המקיף ביותר ושאר טיפולי הרפואה האחרים שיכולים לא רק לחסוך לכם כסף אלא גם לשפר את הבריאות שלכם ואת איכות החיים שלכם למשך שנים רבות ולהפוך את החיים שלכם קלים יותר כאשר תזדקקו לטיפול רפואי דחוף או טיפול רפואי מתמשך מכל סיבה שהיא.

חובת ביטוח בריאות לעובדים זרים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

מעסיקים עובדים זרים במקום העבודה? דאגו להם לביטוח רפואי הולם ומקיף! מעסיקים של עובדים זרים מחויבים לרכוש עבור ה עובדים ביטוח בריאות פרטי על חשבון המעסיק היות עובדים זרים אינם בעלי מעמד של אזרחים ולכן אינם נהנים מההטבות וכיסויי חוק הבריאות הממלכתי החל על אזרחי המדינה בלבד.

חשוב לדעת: פוליסת הביטוח הרפואי עבור עובד זר תקפה בדרך כלל לשנה אחת בלבד ולאחר מכן יש צורך לחדש את פוליסת הביטוח הרפואי עבור העובד הזר. יש לעשות זאת 3 חודשים לפני תום תוקף פוליסת הביטוח בת השנה. הביטוח הרפואי הפרטי שהמעסיק מחויב לרכוש עבור העובד הזר אותו הוא מעסיק חייב לעמוד בתנאי צו העובדים הזרים. במסגרת הסכם שיצרה המדינה עם קופת חולים מאוחדת גם ילדיהם של עובדים זרים יכולים ליהנות משירותים רפואיים במסגרת הביטוח הרפואי תחת תוכנית ביטוח רפואי מוכרת.

מה זה חיתום רפואי

כל אזרח בישראל רשאי לבטח את עצמו בצורה פרטית בביטוח רפואי נוסף על הביטוח הרפואי הממלכתי שיש לו, המכסה יותר טיפולים ומקנה לו יותר אפשרויות רפואיות, ביניהן סל תרופות מקיף יותר, ניתוחים רבים יותר, זמינות התורים גבוהה יותר וכדומה. על מנת להצטרף לאחת מתוכניות הביטוח הרפואי הפרטי צריך האזרח לעבור בחינה של מצבו הרפואי העדכני וזהו החיתום שעליו לעבור לפיו תחליט חברת הביטוח הרפואי באילו תנאים היא תבטח אותו, עלויות הביטוח, היקפי הפוליסה ועוד.

מצאו, בדקו, השוו ובחרו את הביטוח הרפואי הטוב, המקיף והמשתלם ביותר רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – הפורטל המקיף ביותר ברשת בתחום ביטוחי הבריאות, ביטוחי החיים, ביטוחי הדירה, ביטוחי הרכב וכל שאר הביטוחים!

לסיכום, צריכים ביטוח בריאות מומלץ, ביטוח בריאות לעובדים זרים או כל ביטוח אחר? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את האפשרויות הטובות ביותר עבור ביטוח הבריאות, ביטוח החיים, ביטוח הרכב והדירה וכל סוגי הביטוחים האחרים!

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע מקיף על כל תוכניות החיסכון וההשקעה שיש בשוק כולל קרנות פנסיה, קופות גמל להשקעה, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות ועוד. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il


ביטוח בריאות מומלץ – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים