ספקי אינטרנט
מדע וטכנולוגיה

אינטרנט מהיר: כל המסלולים

אינטרנט הפך להיות מצרך חשוב מאוד בכל בית, שכן השימוש בו הוא חסר תקדים. בדיוק בגלל זה הבחירה בספק אינטרנט עשויה להיות משמעותית במיוחד, כי אף אחד מאיתנו לא מעוניין באינטרנט שלא מפסיק לקרטע.

במידה ואתם מחפשים להתקין אינטרנט מהיר בבית או להחליף את הספק הקיים, אתם בטח מוצאים את עצמכם מבולבלים לגמרי – כי מרוב ספקים לא רואים את היער…

ספקי אינטרנט מומלצים

החלטנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן; ארבע החברות הבאות הן ספקיות האינטרנט המרכזיות, הנבדלות זו מזו בעיקר במבצעים ובחבילות המאוגדות שהן מציעות:

פרטנר
מהירות גלישה: פרטנר מציעה שלוש חבילות בשלוש מהירויות: 12-15, 30-40 ו100+.
מבצעים: מבצע אחד של פרטנר הוא אינטרנט מקיף לבית, עד 100MB, ב114.9 ש"ח לחודש למשך שלוש שנים, או 40MB ב-109.9 ש"ח לחודש למשך שלוש שנים. אם אתם משתמשים כבדים באינטרנט ומתגוררים באזורים בהם מונחת תשתית פרטנר-פייבר, תוכלו להנות מחודש חינם לחבילה של ספק ותשתית במהירות של 1000MB – מהירות שלא תמצאו בחברות האחרות.
יתרונות: היתרון המרכזי של פרטנר היא מהירות הספק, שזכה כספק המהיר ביותר על פי מדד נטפליקס. לפרטנר תשתית פרטנר פייבר הפועלת על גבי רשת של סיבים אופטיים המאפשרים גלישה מהירה במיוחד. יתרון נוסף הן חבילות האינטרנט המשלבות גם את שירותי הטלוויזיה של פרטנר TV וחבילות טלפון נייד.

בזק בינלאומי
מהירות גלישה: בזק בינלאומי מציעה חבילות של 15, 40, 100 ו-200 MB של מהירות.
מבצעים: בזק בינלאומי מציעה ראוטר חינם המגיע עם כל חבילה. בנוסף, חודש ראשון חינם לחבילה המשלבת ספק ותשתית (לאחר מכן מחיר של 114 ש"ח). אם תרכשו חבילה של 200 MB, תזכו להתקנה חינם.
יתרונות: היתרון המרכזי של בזק בינלאומי הוא חיבור לרשת האינטרנט באמצעות כבל תת ימי, המאפשר אינטרנט מהיר ונטול תקלות. בנוסף, ניתן לבחור במסלולי בנדל הכוללים גם הגנת סייבר מקיפה ושיחות לחו"ל.

נטוויז'ן/סלקום
מהירות גלישה: נטוויז'ן מציעה אינטרנט מהיר בשלוש חבילות מהירות: 15, 40, ו-100 MB.
מבצעים: חבילות של נטוויז'ן כוללות נתב הכלול במחיר, משלוח חינם ומדריך התקנה. חבילות מוצעת במחיר החל מ-79 ש"ח לחודש, כאשר המחיר עולה לאחר שנה.
יתרונות: סלקום מציעה סופר-WIFI המבטיח כיסוי אופטימלי בבית, שיפור המהירות וגלישה מהירה. הנתב של נטוויז'ן הוא נתב מתקדם בטכנולוגיית VDSL המאפשר מהירויות גבוהות, הגנה על הרשת הביתית ואפשרות לחיבור עד 4 מחשבים עם כבל רשת. בנוסף, ניתן לשלב את השירות עם טלוויזיה של סלקום TV.

HOTnet
מהירות גלישה: הוטנט מציעה אינטרנט מהיר במהירויות של 30, 100 ו200 MB על גבי תשתית הוט.
מבצעים: התקנה של ספק הוטנט היא חינם. בנוסף, החבילות במחירים משתנים של 69-99 בשנה הראשונה לשירות. חבילות ללא תשתית (ספק בלבד) מציעות ארבעה חודשים מתנה, ו20 ש"ח לשארית השנה לכל מהירויות הגלישה.
יתרונות: ניתן לשלב עם השירותים האחרים של הוט, כמו טלוויזיה, טלפון ואפליקציית NEXT לצפייה ישירה בתכני בידור.


אינטרנט מהיר: כל המסלולים

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים