חדשות בעולם

איך להזמין פיצה כל יום במשך עשר שנים יכול להציל חיים?

כשקירק אלכסנדר הוכרז נעדר במשך אחד עשרה ימים, ההצלה הגיעה ממקום לא צפוי- הפיצריה השכונתית שלו.

כמעט מדי ערב במשך יותר מ- 10 שנים, קירק אלכסנדר (48) מאורגון, ארה"ב, היה מזמין ארוחת ערב מאוחרת מהפיצריה המקומית באזור ביתו. לא היתה לו הזמנה קבועה, לפעמים הוא הזמין סלט, לפעמים פאי, לפעמים עוף, אך הדבר הוודאי היחיד עבור צוות העובדים בפיצריה, היה לראות את שמו של אלכסנדר ברשימת ההזמנות, איפשהו בין 23:00-00:00, מספר פעמים בשבוע.

כך חלפו להם הימים בשגרתיות עד שלפתע שמו של קירק הפסיק להופיע במשך השבועיים האחרונים של אפריל השנה.

בשבת בערב מנהלת הפיצרייה, שרה פולר, הרגישה שהיא כבר לא יכולה להתעלם מהיעלמותו של אלכסנדר.
"כמה מהנהגים שלנו ציינו שלא קיבלנו הזמנה ממנו כמה זמן, אז הלכתי לבדוק כמה זמן עבר מאז ההזמנה האחרונה. גיליתי שעברו אחד עשרה ימים, וזה ממש לא אופייני לו״.

פולר הכירה את אלכסנדר כבר משנת 2009, כשהתחילה לעבוד בפיצרייה כשליחה, ולעיתים קרובות הגיעה לביתו של אלכסנדר, שנמצא במרחק דקות ספורות מהפיצרייה. פולר ידעה שאלכסנדר עובד מהבית והשכנים אמרו שהוא יוצא רק לעיתים רחוקות. בנוסף היא ידעה שקירק סבל ממספר בעיות בריאותיות בעבר, היתה לה תחושה שמשהו לא בסדר.

ביום א' בסביבות 13:00 בצהריים, פולר ביקשה מאחד השליחים, טרייסי האמבלן, לעצור בביתו של אלכסנדר. האמבלן הגיע לבית כפי שעשה פעמים רבות בעבר ודפק בדלת. הוא היה יכול לראות בבירור שהטלוויזיה והאורות היו דלוקים. אך אלכסנדר לא ניגש לדלת, גם לא לאחר מספר דקות.

השליח האמבלן היה ממש מודאג. הוא התקשר לאלכסנדר בטלפון, אך השיחה הגיעה ישירות לתא הקולי.

האמבלן מיהר חזרה לפיצרייה וסיפר לפולר על ההתרחשויות המדאיגות. היא ניסתה להתקשר לגורמים שונים, וביקשה מהאמבלן להתקשר למוקד החירום. מעט לאחר מכן, השוטרים כבר יצאו בדרכם למקום.

כאשר הגיעו השוטרים לביתו של אלכסנדר, הם שמעו אדם קורא לעזרה מתוך הבית. הם שברו את הדלת, וגילו את אלכסנדר על הרצפה, במצב שחייב הגשת עזרה רפואית מיידית. אם הם היו מגיעים יום אחד לאחר מכן, זה כנראה כבר היה מאוחר מדי.

אלכסנדר הועבר במהירות לבית החולים, משם דווח כי מצבו התייצב, מעט לאחר האירועים הדרמטיים שעברו עליו. בשבועות שלאחר מכן, פולר, האמבלן ועובדים נוספים מהפיצרייה הגיעו לבקר אותו עם פרחים וכרטיסי ברכה, ואלכסנדר בירך אותם בחיוך.  הוא הבין את התפקיד הקריטי שהיה להם בכך שהוא שרד. פולר טענה כי היא רק עשתה את עבודתה.

"אלכסנדר הוא לקוח חשוב, וחלק מהמשפחה שלנו פה בדומינוס״ היא אמרה לכתבים, "הוא מזמין מאיתנו כל הזמן, כך שאנחנו מכירים אותו. אני חושבת שרק עשינו את העבודה שלנו ובדקנו מה שלומו של אדם שאנחנו מכירים. הרגשנו שעלינו לעשות משהו״.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים