לייף סטייל

איך לבחור תיק החתלה מעוצב?

התיק שנתלה על העגלה מלווה כל אימא בצאתה עם התינוק. התיק מכיל בתוכו את הציוד הנדרש ואת כל הפריטים שאולי נצטרך אותם בדרך. אך כדי שהוא ישרת אותנו נאמנה ויאפשר לנו להתארגן כיאות, חשוב לנו לבחור בתשומת לב רבה את תיק ההחתלה שלנו.

כך תבחרו את תיק ההחתלה המעוצב שלכם

  • הנפח – תיק החתלה צריך להכיל הרבה. תארו לעצמכם שאתם יוצאים לטייל עם הפעוט בן החצי שנה. הוא צריך גם מוצרי החתלה ובגדים להחלפה, גם בקבוק ומוצץ וגם דברי מאכל. הוסיפו לזה את הארנק, את המכשיר הסלולארי ואת חבילת הטישו הבסיסית והגעתם לכמות גדולה של חפצים שרק תיק בעל קיבולת גדולה יוכל להכיל אותם.
  • הנוחות – התיק צריך להיות נוח. מכירים את זה שמכניסים יד כדי לתפוס חיתול ואתם מוצאים הכול מלבד את הפריט המבוקש? חשוב שהתיק יהיה נוח. והנוחות הזו מתבטאת בחלוקה לתאים בגדלים שונים. כך אתם מקבעים כל פריט למקומו. שם אתם מניחים ושם תמצאו אותו בעת הצורך.
  • האפשרות לכבס – כל תיק עשוי להתלכלך ביום מן הימים. הבקבוק נשפך, שקית במבה נשפכה וכיוצא בזה. אמנם לא מדובר על לכלוך כבד, אבל לנקות מוכרחים. אם התיק כביס ניתן לרוקן אותו ולשלוח אותו למכונת הכביסה. אך אם לא שמתם לבכם לנקודה זו יהיה עליכם למצוא פתרונות ניקוי פחות נוחים וגם פחות יסודיים.
  • הצבע – בבואכם לבחור תיק החתלה תגלו מבחר רחב של תיקים בשלל צבעים. בדים חלקים בצבעים מגוונים לצד בדים מדוגמים או כאלו עם טקסטורות. כמובן שאתם צריכים לבחור את מה שאתם אוהבים. אבל חשוב לשים לב לנקודה נוספת – ההתאמה לעגלה. התיק אמור להשלים את המראה של העגלה ולתרום ללוק שלו. לגמרי לא מוצלח לתלות תיק כחול כהה על עגלה צהובה לדוגמה.
  • הסגירה – כדי לשמור על החפצים שלכם חשוב כי התיק ייסגר היטב. ההמלצה היא לבחור תיקים שלהם רוכסנים. שימו לב שמומלץ שכל התאים יהיו סגורים כיוון שתא פתוח אינו ראוי לאכלס חפצים.
  • הבקבוק – תיקי ההחתלה כללו מאז ומתמיד גם תאים ייעודיים לבקבוקים. הם בהחלט מועילים וחשובים עד מאוד. הם מאפשרים שליפה והכנסה זריזה. כמו כן כאשר הבקבוק המטפטף נמצא במקום נפרד מיתר התכולה, נמנעים נזקים ולכלוך שאף פעם אינו רצוי.
  • הנשיאה – תיק מוצלח הינו תיק שניתן לשאת אותו על הגב בנוחות באמצעות כתפיות מתאימות. אך מלבד זאת רצוי לוודא כי התיק מכיל גם אופציה של ידית נשיאה וכמובן אפשרות לתלות את התיק על העגלה.

הבחירה המושלמת שלכם

חשבתם שעם כל כך הרבה פרמטרים לבחירה יהיה עליכם להתפשר בסופו של דבר על תיק מגושם וארכאי? זה שלא. ענף האקססוריז והאביזרים לעגלות מציע לנו מבחר עצום של אביזרים מעוצבים ועכשוויים. מיטב המעצבים מוציאים תחת ידיהם תיקי החתלה מעוצבים ונוחים שאורזים לכם את כל היתרונות המבוקשים במקום אחד!


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים