שווה בדיקה

איך לבחור מברגה לבית

אם אתם זקוקים למברגה ביתית כדאי שתדעו שאמנם מלאכת ההברגה נחשבת פשוטה, אך בחירת המברגה נחשבת למורכבת בגלל הפרמטרים השונים שיש לקחת בחשבון בתהליך הבחירה. לכן, בטח תשמחו לדעת שהחלטנו להרים את הכפפה ולפרט על כל מה שחשוב לפני רכישת מברגה.

התאמת המברגה לצרכים שלכם

ברכישת מברגה יש לקחת בחשבון בראש ובראשונה את הצרכים שלכם, כלומר מהו סוג העבודה המבוקש, מה תהיה תדירות השימוש במברגה וכמה זמן ברצף אמורה לפעול המברגה. התשובות לשאלות אלו יקבעו איזה נתונים טכניים יהיו למברגה שתרכשו למשל:

עוצמה – העוצמה האידיאלית של מברגה שמיועדת לעבודות ביתיות שנמשכות פרקי זמן קצרים הוא 1.8-2.4 וולט. עם זאת, העוצמה של מברגה שמיועדת לקידוחים, הרכבות והברגות בחומרי גלם קשים צריכה להיות לפחות 3.6 וולט.

מהירות הסיבוב – מהירות הסיבוב האידיאלית של מברגה לעבודות קלות היא 200 סל"ד, לעבודות מורכבות יותר 500 סל"ד ולעבודות קשות במיוחד 800 סל"ד.

כוח המברגה להתגבר על התנגדות של חומרים שונים (מומנט) – למברגה ביתית אפשר להסתפק ב-3.5-42 ניוטון למטר כאשר מדובר בחומרים קלים, אבל כאשר מדובר בחומרי גלם קשים יותר מומלץ לרכוש מברגה עם 140-160 ניוטון למטר.

משקל – לעבודות ביתיות קלות מומלץ לרכוש מברגה קלה, כלומר מברגה שמשקלה אינה עולה על 3 ק"ג. לעבודות מורכבות יותר מומלץ לרכוש מברגה כבדה יותר, למשל מברגה במשקל 3.1-3.4 ק"ג. 

זמן הטעינה

מומלץ לרכוש מברגה עם סוללת ליתיום שמאפשרת זמן הטענה קצר של כ-30 דקות. סוללה זו לא רק מאפשרת זמן עבודה ארוך יותר אלא גם מפחיתה ממשקל המברגה, כך שאתם נהנים פעמיים. בנוסף, מכיוון שסוללה זו מובנית בתוך המברגה אין צורך להחליף אותה. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים במברגה עם סוללה אחרת הפעולה הנדרשת מכם פשוטה. לכל המגוון של המברגות היכנסו לקישור הבא: https://www.vardi-levin.co.il/category/מברגות

משך האחריות

כמו בכל מוצר חשמלי אחר גם כאן משך האחריות מרמז על איכות המוצר. למשל במברגות ניתן ליהנות מאחריות של שנתיים כאשר מדובר במברגות מבית Einhell הגרמני האיכותי. עם זאת, במברגות אחרות (למשל מברגות של בוש, מאקיטה או יונדאי) האחריות מוגבלת לשנה. יש גם מברגות שעליהן אין כלל אחריות, כך שהבחירה כולה שלכם.  

המחיר

כמו בתחום האחריות גם המחיר של המברגות משקף את איכותן. עם זאת בכל כלל יש יוצא מהכלל וגם במברגות אפשר להינות מאיכות במחיר סביר. למשל, המברגות של חברת  Einhell שמקנות שנתיים אחריות נחשבות למברגות הזולות בשוק. לעומתן, דווקא המברגות של חברת מאקיטה שמקנות רק שנה אחריות נחשבות ליקרות מכולן. הולכים לאיבוד? צרו קשר עם המומחים של חברת ורדי לוין וקבלו תשובות מקצועיות לכל שאלותיכם.

 

איך לבחור מברגה לבית

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים