מדע וטכנולוגיה

אורינגים לאטימה מוחלטת

פעולת האיטום חיונית ביותר בחיי היום יום והיא מקיפה אותנו בכל אשר נפנה. החל ברכיבים הקטנים של המכונית שלנו וכלה בחדר האיטום. אבל לפעמים יש צורך להגיע לאיטום מוחלט. ישנם רכיבים שיכולים לאפשר איטום כזה והם נקראים אורינגים (Orings). מדובר ברכיבים דמויי טבעת אשר מבצעים אטימה מוחלטת בצורת עיגול

פעולת האיטום חיונית ביותר בחיי היום יום והיא מקיפה אותנו בכל אשר נפנה. החל ברכיבים הקטנים של המכונית שלנו וכלה בחדר האיטום. אבל לפעמים יש צורך להגיע לאיטום מוחלט. ישנם רכיבים שיכולים לאפשר איטום כזה והם נקראים אורינגים (Orings). מדובר ברכיבים דמויי טבעת אשר מבצעים אטימה מוחלטת בצורת עיגול.

דברים שכדאי לדעת על האורינגים

Orings ממלאים תפקיד חשוב בתחומי התעשייה הצבאית והאזרחית במפעלי הייצור השונים הפזורים ברחבי הארץ. אם גם אתם צריכים להזמין אורינגים איכותיים, אלה כמה דברים שכדאי לדעת עליהם:

  • פעולת ייצור האורינגים נקראת "גיפור" והיא זו שיוצרת את צורת העיגול שלהם.
  • האורינגים קלים להתקנה וזולים לייצור, ולכן מבוקשים בקרב ספקים רבים. החסכון הכלכלי מצד אחד והתועלת הרבה שהם מביאים, מן הצד השני, הופכת אותם לפריטים מבוקשים.
  • פעולת האורינגים – הפעולה של טבעות ה-O מתבצעת באמצעות דחיסה בין שני מרכיבים או יותר.
  • אחסון האורינגים – כאשר מאחסנים את האורינגים יש צורך להקפיד על סביבה נקייה, יבשה, מאווררת ונטולת אבק. סביבה מתאימה משמרת אותם לטווח ארוך ומונעת את שחיקתם. חשוב להגן על הטבעות מפני זרימת אוויר חזקה, ורצוי אף לשמור עליהם באריזתם. ולבסוף, הטמפרטורה המומלצת לשמירת הטבעות היא בין 10 ל-20 מעלות צלסיוס.

להבדיל בין סוגי האורינגים השונים

קיימים סוגים שונים של אורינגים, בהתאם לדרישות. כך, אורינג Viton הוא אורינג איכותי הידוע כעמיד בפני חום. משום כך, הוא מתאים לתעשיות כימיות, תעשיות לתרופות, בתי זיקוק, ייצור מטוסים ותעשיות רכב. בדומה לכך, גם אורינג סיליקון עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ומזג אוויר קיצוני, ולכן הוא מתאים לענף הרפואה והטיס. אורינג NBR משמש במקרים שבהם יש צורך להשתמש ברכיב העמיד מפני מים, דלקים ושחיקה. משום כך, אורינג זה נפוץ בברזי השקייה, מערכות דלק במטוסי או כרכיב בציוד של מפעלים.

החברה שמספקת את האורינגים

בין אם אתם מנהלים מפעל לייצור מטוסים ובין אם יש לכם עסק לייצור ברזיות, חשוב להזמין את האורינגים מחברה איכותית וטובה. חשוב לבדוק את הניסיון והמקצועיות של החברה על מנת לקבל לידכם אורינגים איכותיים שישמשו אתכם לשנים רבות.


אורינגים לאטימה מוחלטת

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים