סנטוריני
חדשות בעולם

לאן ישראלים נוהגים לטוס היום יותר מבעבר, עקב ירידת מחירי הטיסות בשנים האחרונות?

בשנים האחרונות נפל דבר בהרגלי הטיסה של הישראלים. זו תופעה שאיננה ייחודית רק לישראל והיא נראית גם במדינות אחרות אולם כאן היא אפילו מובהקת יותר. בשל כניסת חברות הלואו קוסט ניתן לראות היטב שינויים בהרגלי הטיסה. כמו כן, יש גם שינויים ובשל הטכנולוגיה שמאפשרת למצוא טיסות מוזלות ביתר קלות באתרים המתמחים. אין ספק, יותר אנשים יוצאים יותר לחו"ל. בזכות ירידת מחירי הטיסות ליעדים שונים, ישנם יעדים שאליהם יוצאים הישראלים הרבה יותר מאשר בעבר. לאן כולנו נוהגים לטוס יותר? בדקנו ומצאנו.

יותר יוצאים לארה"ב וצפון אמריקה

הטיסה לארצות הברית כרוכה בלא מעט פרוצדורה. אך מסתבר כי ההכרח להוציא ויזת תיירים איננה הדבר שמפריע כיום לציבור רחב של נוסעים לרכוש לעצמם כרטיס טיסה לניו יורק. באופן מובהק, ירידת מחירי הטיסות של השנים האחרונות הביאה לעליה במספר הטסים, כאשר לא רק ניו יורק מהווה יעד נחשק. לצד כרטיס טיסה לניו יורק יש גם כאלה שיוצאים לשכנה הצפונית, קנדה. עם אטרקציות כדוגמת מפלי הניאגרה, עם כמה מהאטרקציות המונומנטליות ביותר בעולם, אין פלא שצפון אמריקה מושכת מאות אלפי ישראלים.

המונים יוצאים לגרמניה ולפולין

מלבד צפון אמריקה, חל גידול עצום במספר הנוסעים עושים את דרכם  גם למדינות אירופה, כדוגמת גרמניה ופולין. למרות שלעומת מחיר כרטיס טיסה לניו יורק הטיסה לאירופה הרבה יותר זולה, אין ספק שירידה במחירי הטיסות גם לגרמניה וגם לפולין מורגשת ומוערכת מאוד. לגרמניה ניתן לראות עליה במספר היוצאים במשך כמה וכמה שנים ברציפות. פולין עלתה על מפת התיירות רק בשנים האחרונות אך היא בהחלט מדביקה את הפער. יעדים כמו וורשה או קרקוב כבר לא גורמים לאף אחד להרים גבה אלא להפך. ולא רק למטרות סקי יוצאים למדינות הללו, ממש לא.

הענק הרוסי מושך תיירים

רוסיה אולי לא מושכת את אותו מספר תיירים כמו ארצות הברית, אולם גם לשם חל גידול יפה במספר התיירים מישראל. מלבד יוצאי חבר המדינות, גם ישראלים צברים רבים מגלים עניין במדינה זו ויש גם הפתעה נוספת. מסתבר כי גם לאוקראינה מבקשים רבים להגיע. אז בין אם מדובר בטיול שורשים ובין אם לאו, גם החורף הרוסי לא מפריע. כשיש לבוש חם ויש גם מחיר נוח מתהווה שילוב שקורץ מאוד לישראלים.

לונדון לא מחכה? דווקא כן

לתייר הישראלי לא משנה הוויכוח הפוליטי בבריטניה, האם ראוי שתישאר או לא תישאר חלק מהאיחוד האירופי. בדיקת מספרי היוצאים לחו"ל בשנים האחרונות מגלה כי לצד ארצות הברית, בריטניה מהווה אולי היעד מספר אחד. העובדה שמדובר בארץ דוברת אנגלית ביחד עם כל מה שיש למדינה להציע לתייר וכן בזכות מחירי טיסה שהלכו וירדו – כל אלה בהחלט משפיעים.

מרבים לנסוע לספרד

מדריד או ברצלונה, איזו עיר בספרד הכי מעניינת אתכם? מסתבר כי שתי הערים השונות כל כך הללו מהוות מוקד משיכה חזק ביותר. ספרד היא אחת ממדינות אירופה שאליהן אוהבים מאוד הישראלים לטוס ומחירי הטיסות היורדים בהחלט הביאו לעליה במספר היוצאים לשם.

ראוי לציין כי לצד כל המדינות שהזכרנו, שמור מקום של כבוד לעוד כמה יעדים מרכזיים. צ'כיה, בולגריה, הונגריה, תאילנד, אלה גם כן יעדים שלשם ישראלים מאוד אוהבים לטוס. מחירי הטיסות הנמוכים מצטרפים גם למחירים נמוכים למדי של בתי מלון ואירוח בכלל. אם כן, אם אתם מחפשים בשנה הקרובה מקום לטוס אליו ואתם מעט מתלבטים, אנו מקווים שרשימה זו אולי תעזור לכם להחליט.


לאן ישראלים נוהגים לטוס היום יותר מבעבר, עקב ירידת מחירי הטיסות בשנים האחרונות?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים