מדע וטכנולוגיה

שיווק ויזואלי כיום ברשת החברתית

כל מי שעושה שימוש ברשת החברתית נחשף לכוחה העצום ולהשפעה החזקה שלה על הגולשים האחרים שנמצאים במסגרתה באופן רציף מרגע שהיא צצה לאוויר העולם. רשתות חברתיות החליפו באופן מלא את כל מה שהיה מוכר לפני כן, ויש להודות שהמצב כנראה לא יחזור למה שהיה בעבר.

כל מי שעושה שימוש ברשת החברתית נחשף לכוחה העצום ולהשפעה החזקה שלה על הגולשים האחרים שנמצאים במסגרתה באופן רציף מרגע שהיא צצה לאוויר העולם. רשתות חברתיות החליפו באופן מלא את כל מה שהיה מוכר לפני כן, ויש להודות שהמצב כנראה לא יחזור למה שהוא היה בעבר. ככל שזה נוגע לפרסום ושיווק, אין דרך יעילה יותר מאשר להשתמש בפלטפורמה הזו שמאפשרת גם פרסום חינמי.

מדוע דווקא פייסבוק

פייסבוק נחשבת לרשת החזקה ביותר כיום, והיא למעשה מנווטת מיליוני גולשים גם כאשר נראה להם שההחלטה התקבלה באופן עצמאי ובלעדי. הכוח הרב שבו מחזיקה רשת הפייסבוק קובע את האג'נדה העסקית של עולם העסקים, ולכן כדאי לקחת אותה ברצינות רבה. שיווק בפייסבוק ניתן לביצוע בקלות רבה על ידי פתיחה של דף עסקי שמציג את החברה או את העסק שלכם. ניתן לפרסם כמעט כל מוצר או שירות והאפשרויות שהרשת מעניקה הן אינסופיות.

איך מקדמים עסק ברשת החברתית

שיווק עסקים ברשת החברתית נחשב כיום ליעיל והאיכותי ביותר שקיים. היות שמדובר על רשת חברתית, השיווק פונה אל הרגש של הגולש הפוטנציאלי ומתחבר אליו בקלות רבה יותר.  גם נושא ההמלצות עושה את שלו ויש לנו נטייה להאמין יותר למוצרים או שירות שקיבל המלצות רבות. הסיבה לאופי המזמין של הרשת היא בכך שמדובר על אנשים כמוני וכמוך שנחשבים ל"רגילים".

נוסף על כך, הפייסבוק הפכה לרשת משכנעת, שכן נראה שלא מדובר על פרסום מטעם והגולשים כבר יודעים לזהות כאשר מדובר על פוסט פיקטיבי או פייק ניוז ויודעים להתרחק ממנו ולהזהיר את הגולשים האחרים. כך ניתן לפגוש מותגים מכל הסוגים ברשת שמפרסמים מכל נקודה ברחבי הגלובוס. דף אוהדים הוא אחת הדרכים היעילות על מנת להביא את העסק שלכם לידיעת הציבור.  

לאן ניתן להגיע עם קידום עסקים ברשתות חברתיות

קידום עסקים יכול להתבצע גם ברשתות חברתיות נוספות כגון אינסטגרם ולינקדין. גם רשתות אלו נחשבות לבעלות פוטנציאל קידומי גבוה מאוד ולכל אחת מהן יש את היתרונות שלה:

  • שיווק באינסטגרם נעשה בעיקר בצורה של תמונות ויזואליות וסרטונים. כך ניתן לשלב בין הרשתות החברתיות ולחבר בין המשתמשים ברשת הפייסבוק למשתמשי האינסטגרם. שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו לפרסם את עצמנו בצורה של פוסט, סרטון או גלריית תמונות ולשלב לינק שמפנה את הגולש את חשבון האינסטגרם.
  • לינקדין היא רשת שמתאימה לנושאים עסקיים, ורוב המשתמשים שלה הם אנשי עסקים. היא לא כרוכה בכישורים חברתיים כמו הרשתות האחרות וניתן לפרסם ולקדם דרכה את החברה שלכם. קהל הגולשים ברשת זו הוא איכותי ביותר וידוע, בין השאר, כחובב גאדג'טים. הרשת משמשת גם לחיפוש עבודה או עובדים איכותיים.

כל רשת והיתרונות שלה

חשוב להתאים את סוג הרשת החברתית לאופי השיווק שמעוניינים לבצע. שיווק בלינקדין למשל יתאים לאנשים אשר קהל הלקוחות שלהם ממוקם בחו"ל. אנשים כאלו בוודאי נמצאים ברשת זו ומוצאים את מבוקשם. הפרופיל בכל רשת חברתית יכול להיות גלוי לחלוטין או גלוי בחלקו. כמובן שכדאי להציג את כל המידע הנדרש ולא להיות מסתורי. הגולשים יודעים להעריך פתיחות והם יספקו את מנת הלייקים הדרושה ויעקבו אחרי כל מי שיוכיח שהוא שווה את זה.

פוסטים ברשת חברתית הם דרך קלה ופשוטה לפרסום ושיווק של העסק שלכם. הרשת מתאימה את עצמה לדרישות של הגולשים ומאפשרת לכם לבצע מהלכים שונים, להקים קמפיינים ממומנים או אורגניים ולבצע פילוח מדויק ביותר של קהל היעד שלכם. מומלץ להיעזר באנשים אשר מבינים בשיווק רשתי. אמנם קל מאוד לבצע את השיווק מבחינה טכנית אך יש לדעת כיצד לעשות זאת כך שהוא יהיה יעיל.

רשתות חברתיות בחו"ל

אם אתם מתעניינים בשיווק העסק שלכם ברשתות חברתיות שנמצאות בחו"ל, כדאי לעשות שיעורי בית וללמוד את הרבדים השונים שהן מציעות. רשתות אלו פועלות על פי נישה ויש למצוא תחילה את מה שמתאים לעסק שלכם. בטרם תתחילו לשווק חשוב לבדוק את האיכות של הרשת. ניתן לעשות זאת על ידי השארת תגובות ובדיקה שהן אכן יישארו שם או שהן ייעלמו עם הזמן. כדאי להצטייד בקישורים חזקים ולא כל רשת חברתית מסוגלת לספק אותם.

הזירה בחו"ל היא יותר ממוקדת ויהיה עליכם לסרוק אותה במשך שעות רבות על מנת לאתר את המדיה המתאימה ביותר לפרסום.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים