שווה בדיקה

רגע לפני שמזמינים אינסטלטור

אז רגע לפני שאתם מזמינים שירותי אינסטלציה מתקדמים, הנה כמה פעולות שאתם יכולים לבצע על מנת שכאשר יגיע האינסטלטור הוא לא יגלה בעיה הרבה יותר גדולה.

לרוב האנשים אין ניסיון בתחום האינסטלציה. אנחנו יכולים להיתקל בבעיה ולהישאר אבודים, מנסים לתקן אותה לבד ואז גורמים לנזק משמעותי יותר. אבל גם אנחנו, אלה שלא מבינים כלום באינסטלציה, יכולים לעשות כמה פעולות פשוטות בשביל לא להחמיר, ולשמר את המצב הקיים עד שיגיע האינסטלטור. אז רגע לפני שאתם מזמינים שירותי אינסטלציה מתקדמים, הנה כמה פעולות שאתם יכולים לבצע על מנת שכשיגיע האינסטלטור, הוא לא יגלה בעיה הרבה יותר גדולה.

לדעת איפה שעון המים של הבית

הדבר הראשון שכל אחד מאיתנו צריך לדעת הוא איפה ממוקמות מערכות האינסטלציה בביתו. בדיוק כמו שכל אחד יודע איפה המפסק הראשי של החשמל בשביל להרים אותו במידה והוא קופץ, גם את מערכות האינסטלציה צריך להכיר. יש את ברז המים הראשי שנמצא מחוץ לבית שצריך לדעת איפה הוא, צריך לדעת איך לסגור אותו בצורה מהירה בכדי להתמודד עם נזילה של מים בכמויות גדולות. נזילה יכולה לגרום לנזק עצום לקירות, ליסודות ולריצוף בבית. אם תחכו להגעת שירותי אינסטלציה, אתם עלולים גם לבזבז המון מים וחבל, לשלם חשבון מים מופרז, וכמובן להיות עם נזק שיעלה לא מעט כסף לתקן אותו.

עזרה ראשונה בנזילות

אם לא מדובר על פיצוץ של צינור מים שמחייב סגירה של ברז מים, אתם יכולים לתת "עזרה ראשונה" עד להגעת אינסטלטור. אם יש חור קטן, אפשר לסתום אותו עם איזושהי חתיכת מתכת ועליה לשים נייר דבק, אם אפשר להדק את הברגים של הברז בשביל להפחית את זרימת המים זה יהיה מצוין. כל דבר שאפשר לעשות שלא גורם נזק גדול יותר, יהיה מבורך.

מניעת בעיות אינסטלציה

חלק לא מבוטל מבעיות האינסטלציה אפשר למנוע ומניעה תחסוך את הצורך באינסטלטור. אז מה ניתן לעשות?

תחילה מקפידים על זריקת אשפה ומוצרי היגיינה רק לפחים, כך לדוגמא תחבושות היגייניות בשירותים הן מתכון לסתימה. בנוסף, חשוב לנקות שערות בפתח הניקוז של המקלחת בכדי להפחית את הסיכויים שתהיה סתימה. אם יש כבר סתימה, ישנם חומרים שניתן לשפוך בשביל לפתוח את הסתימה, אך חשוב להיזהר מאוד ולהיצמד להוראות שעל גבי החומר.

לאתר אינסטלטור מקצועי ובעל ניסיון

אם מה שעשיתם לא עזר ויש לכם סתימה, נזילה או בעיה חמורה יותר, אתם צריכים אינסטלטור שיסייע לכם. שירותי אינסטלציה יש בשפע אך אתם צריכים מישהו שתוכלו לסמוך עליו, מישהו שיעשה עבורכם עבודה מצוינת ויחזיר את המצב לקדמותו. כדאי לברר מהו הניסיון שיש לאינסטלטור ועם איזה ציוד הוא עובד, עד כמה הוא מקצועי ואם אפשר לקבל המלצות על אחד כזה, מה טוב.

קחו בחשבון שבמקרים של בעיות אינסטלציה גדולות האינסטלטור יכול להמליץ לכם על שירותי ביובית. הביובית הינה משאית מיוחדת בעלת מיכל גדול לאיסוף של מי שופכין, צינור לחץ מים גבוה, משאבה עוצמתית ומצלמה מיוחדת אשר עוזרת באיתור מקור התקלה בעומק צנרת הביוב. במקרה שהמליצו לכם להזמין ביובית, חשוב שתבחנו היטב את נותני השירות – חפשו מישהו מקצועי ובעל ניסיון, בנוסף בררו אם ניתן לקבל מחירון של שירותי ביובית לפני שאתם מבצעים הזמנה.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים