תרבות ופנאי

קיט הרינגטון – איש השלג בשבילכם

קיט הרינגטון – כולנו מכירים אותו כאיש השלג המזוקן ויפה התואר מסדרת משחק הכס, אך מה אתם באמת יודעים על כוכב משחקי הכס – שמגיעה לסיומה.

צילום: Gage Skidmore

כולנו מכירים אותו כאיש השלג המזוקן ויפה התואר מסדרת משחק הכס, בסדרה הוא מגלם את תפקידו של ג'ון סנואו – בנו הממזר של נד סטארק, מלך הצפון. מי עומד מאחורי איש השלג, איפה הוא נולד, באיזה עוד סרטים וסדרות הוא כיכב? כל מה שצריך לדעת על קיט הרינגטון בכתבה לפניכם.

כריסטופר קיט הרינגטון, ג'ון סנואו בשבילכם, נולד באנגליה בדצמבר 1986, לאם מחזאית ולאב בעל מספר עסקים. הרינגטון נולד למשפחה מהמעמד הגבוה, באחד הראיונות הוא גילה ששורשי המשפחה מגיעים עד למלך צ'ארלס השני, ונתון זה בהחלט משתלב היטב עם תפקידיו לאורך השנים בסדרות, בהצגות ובסרטים.

כבר בגיל צעיר ידע הרינגטון כי ברצונו להיות שחקן כשיהיה גדול, הוא תמיד נהנה להופיע ולשחק בפני אחרים, אך הפעם הראשונה בה זכה לתפקיד משמעותי היה בהצגה WAR HORSE. את התפקיד גילם בזמן שהמתין לתשובה מבית הספר המלכותי לנאומים ודרמה בלונדון האם התקבל ללימודים. למעשה, תפקידו המשובח בהצגה הוביל אותו לאודישן לסדרת הפנטזיה הפופולרית משחקי הכס, לאחר שאחד ממפיקי הסדרה צפה בו בתיאטרון. לאודישן הוא הגיע עם סימנים שחורים על פניו לאחר שהשתתף בקרב אגרופים בלילה לפני מבחן הבד, לדבריו יתכן והסימנים השחורים על פניו סייעו לו לזכות בתפקיד.

יותר ממיליון דולר לפרק בסדרת משחקי הכס

משחקן אלמוני שאף אדם לא מכיר, הרינגטון הפך לאחר הגברים הנחשקים בעולם בקרב נשים, ולכוכב ידוע ומוכר בזכות תפקידו בתור ג'ון סנואו. לאור הצלחתה המסחררת של סדרת הטלוויזיה האמריקאית מבית HBO, השחקן האנגלי מרוויח כיום מעל למיליון דולר לפרק אחד. לקראת סוף העונה החמישית גילו המעריצים כי הדמות האהובה עליהם של איש השלג מתה, אך לשמחתם היא שבה לחיים בהמשך.

הריגנטון חתום על מסמכים המחייבים אותו לנצור את לשונו, אך לא פעם הוא כושל במשימה למורת רוחם של אנשי ההפקה. מסיבה זו הוא מיעט להתראיין לאחר סיומה של העונה החמישית, וכך לטענתו הוא הצליח לשמור על הסוד הגדול וחזר בהפתעה להמשך הסדרה.

ללא ספק, סדרת משחקי הכס הפכה את קיט הרינגטון משחקן אנונימי לאחד השחקנים המוכרים בעולם, יחד עם זאת כדאי לדעת כי השחקן האנגלי כיכב במהלך השנים בלא מעט סרטים וסדרות. בין הסרטים בהם הוא כיכב ניתן למנות את תפקידו המשובח בסרט "פומפיי", כמו כן הוא כיכב סרטים הבריטיים "עדות נעורים" ואף כיכב לצדן של נטלי פורטמן, קתי בייטס וסוזן סרנדון בסרט "חייו ומותו של ג'ון דונובן". הסרט עוסק בתיעוד חייו של כוכב טלוויזיה צעיר, הומו שטרם יצא מהארון, העומד לחתום על תפקיד חשוב בסרט גדול, אך בגלל מערכת יחסית שהוא מנהל עם נער צעיר, חייו נהרסים.

אוהב לשחק במחזות תיאטרון

כאמור, תפקידו הראשון של הרינגטון היה בהצגה, וחיידק הבמה לא עוזב אותו והוא ממשיך להשתתף בהצגות שונות בתיאטרון. בראיון שהתקיים עם השחקן האנגלי לאחרונה, הוא סיפר כי תמיד חלם להיות שחקן מוכר במחזות דרמטיים בתיאטרון, כנראה לאור העובדה שאמו מחזאית וגם השם כריסטופר ניתן לו על שמו של אחד המחזאים המפורסמים באנגליה מהמאה ה-16.

עבור הרינגטון, השתתפות בהצגות תיאטרון מהווה חלק בלתי נפרד מחייו, זו גם אחת האהבות הראשונות שלו. למורת רוחן של המעריצות הרבות, השחקן הנחשק נישא לשחקנית רוז לזלי בשנת 2018, הוא פגש אותה על הסט של משחקי הכס בשנת 2012 ומאז הם מנהלים זוגיות יציבה.

לאחרונה, הרינגטון דיבב את אחת הדמויות בסרט הדרקון הראשון שלי, ובקרוב כולנו נוכל לצפות בו מחדש בדמותו כאיש השלג ג'ון סנואו, כאשר יתחילו שידורי העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס.


קיט הרינגטון – איש השלג בשבילכם

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים