חדשות בעולם

הכל בשביל המשפחה – צעירה צועדת אל האש ועושה את הלא ייאמן!

משאית בארה״ב

כלום לא הכין את שארלוט בת ה- 19 לרגע שבו הבית שלה יעלה באש עם כל משפחתה בתוכו,
כאשר ראתה את אביה שוכב תחת גלגל המשאית וקורא לעזרה, היא מצאה בעצמה כוחות חבויים.

 בסוף השבוע של חג ההודיה, משפחת הפלמאייר התכנסה לארוחה בביתם המרווח בוירג'יניה, ארה"ב. אחרי ארוחת הערב, שארלוט (19) ירדה עם אימה, אחייניתה בת ה- 3 חודשים וכמה חברי משפחה למרתף הבית, כדי לנוח ולפטפט. אביה של שארלוט, אריק, היה באותו זמן במוסך הביתי, והתעסק בתיקון המשאית שלו.

באזור השעה 20:00 בערב, שארלוט החליטה לבדוק מה קורה עם אביה. היא עלתה במדרגות, ועברה במטבח. כאשר פתחה את הדלת הצדדית למוסך, עשן שחור סמיך נכנס אל הבית. שרלוט בקושי יכלה לראות משהו,עד שראתה את אביה שוכב על גבו, לכוד מתחת למשאית!

june-2016-everyday-heroes-charlotte-heffelmire-768x1024

שארלוט את גיבורה

צילום: / RD / Mike McGregor

אביה הוציא את אחד הגלגלים הקדמיים, והעלה את המשאית על ג'ק. לאחר שהחל לעבוד על תיקון התקר, החליקה המשאית בזמן שהוא שוכב מתחתיה, כאשר הגלגל מועך את החזה והכתפיים שלו.

ברגליים יחפות שארלוט רצה לקדמת המשאית וניסתה להרים אותה! אריק היה עדיין בהכרה וצעק לה  "את יכולה לעשות את זה! עוד ניסיון אחד!"
היא ניסתה שוב, והצליחה להטות את קצה המשאית לאחור, כך שהיא יכלה לתמוך בה בעזרת הירך הימנית. היא תפסה את אביה (ששוקל 127 ק"ג) מהחולצה ומשכה אותו עד שהוציאה אותו מתחת למשאית.

היא הכניסה את ידיה תחת בית השחי של אביה וגררה אותו לאורך המוסך, ואז 6 מטרים נוספים על שביל הכניסה, שם היא השעינה אותו על מכונית אחרת. ואז היא רצה למוסך, שבינתיים עלה בלהבות. "פחדתי שהמכונית תתפוצץ", אומרת שארלוט, אז היא טיפסה למשאית, התניעה אותה ולחצה על דוושת הגז. המשאית גלשה באיטיות החוצה, בעוד המתכת של הגלגל משפשפת את הבטון.

כאשר המשאית הגיעה לשביל הכניסה, שארלוט כיבתה אותה, רצה חזרה דרך המוסך, ומיהרה במדרגות למרתף. "יש שריפה! כולם החוצה!" היא צעקה לבני משפחתה. היא לקחה במהירות את האחיינית שלה ורצה לדלת המרתף, בעוד האחרים יוצאים אחריה.

כשהגיעו החוצה, היא העבירה את התינוקת לאימה, ואז רצה מסביב למוסך שעלה באש. אביה כבר עמד על רגליו. הוא היה המום, אך נראה שלא נפצע, אז שארלוט תפסה את צינור ההשקיה מהגינה, והתיזה מים על האש ביד אחת, וביד שניה לקחה את הטלפון והתקשרה למוקד החירום.

דקות ספורות לאחר מכן, הגיעו משאיות הכיבוי, והכבאים לקחו את שארלוט לאמבולנס. היא נזקקה לטיפול, מפני שכל הזמן הזה היתה יחפה, ולכן קיבלה כוויות בדרגה שניה בכפות הרגליים. גם השיער שלה נחרך מהאש, והיו לה כוויות בפנים. אביה נפגע בחזה ובכתפיים, וקיבל גם כוויות בפניו.

מאוחר יותר באותו לילה, כשהתאכסנו במלון, רק אז הם הצליחו לעכל את העוצמה של הפעולות של שארלוט באותו יום. "הייתי בכאבים איומים", היא אמרה, "אבל באותו רגע, האדרנלין הפעיל אותי".

לפי התחקיר של מכבי האש, כאשר המשאית החליקה מהג'ק, עפו ניצוצות קטנים שכנראה הציתו את הדלק שזלג ממקפיא ישן שהיה במוסך. פנים המוסך נהרס לגמרי, המרתף הוצף מהתפוצצות של צינורות, ושאר הבית ניזוק מהעשן והמים. אולם המשפחה ניצלה.

בני משפחת הפלמאייר מתגוררים כעת בדירה, עד שביתם יתוקן. "שארלוט היא ילדה יוצאת דופן", אמר אביה. שארלוט, מצידה, טוענת שמדובר באינסטינקט. "אני פשוט הצלתי את המשפחה שלי ואת הבית", היא אומרת. "לא הייתי יכולה להניח לאבא שלי למות."


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים