מדע וטכנולוגיה

פרסום בפייסבוק – לעסקים שרוצים לגייס לקוחות חדשים, והרבה

קהלי יעד רבים ומגוונים נמצאים היום ברשתות החברתיות. בישראל, הרשת החברתית הנפוצה ביותר, וזו שמדברת לקהלים המגוונים ביותר, היא פייסבוק. פרסום יעיל בפייסבוק עשוי להביא לכם לקוחות רבים.

פייסבוק הייתה ונשארה רשת חברתית יעילה מאוד לעסקים בישראל. ועם זאת, אי אפשר לצפות לכך שכמה פוסטים טובים בשבוע יביאו לכם לקוחות. כדי לקבל את המירב מפייסבוק, יש לשלב בקמפיין לא רק תוכן אורגני, אלא גם פרסום ממומן בפייסבוק. כיום יש פיצ'רים לעסקים בפייסבוק, שהופכים קמפיינים ליעילים יותר ורק צריך לדעת לכוון אותם ולהשתמש בהם בצורה טובה.

האם מודעות בפייסבוק עובדות?

כן. לכל הרשתות החברתיות – לינקדאין, טוויטר – יש כלים פרסומיים משלהן. הפרסום בפייסבוק יעיל הרבה יותר בגלל כמה סיבות:

  1. חיבור טוב לאינסטגרם ויכולת לשלב פרסום כאן וכאן.
  2. לפייסבוק יש כלים מעולים ל'טירגוט' – פגיעה בקהל יעד מאוד ממוקד, יחסית.
  3. הרבה כלים פרסומיים: מודעות במקומות שונים בפיד, אפליקציות כאלה ואחרות, שימוש בקבוצות, ועוד.
  4. יכולת של המפרסם להעריך את יעילות המאמצים שלו והפרסום.
  5. כמו שכבר אמרנו: קהל מאוד מגוון, צעיר ומבוגר, כאשר אפשר למצוא בקלות גם קהלי נישה.

ללמוד את המדיום

פרסום בפייסבוק, חיפוש ומיקוד בקהלי מטרה ועוד, מצריכים לימוד. כמו בכל תחום, גם כאן ישנה עקומת למידה וחייבים ללמוד את המדיום. השתמשו במדריכים השונים של פייסבוק עצמה לפרסום ברשת החברתית הענקית הזו, הכינו מראש קמפיין או שניים והקפידו למדוד תוצאות. רק אחרי שאתם שבעי רצון ממה שאתם מקבלים, והחלטתם שאתם יודעים מה אתם עושים, שימו את הכסף הגדול שלכם.

התמקדו בקהל הנכון

אל תתפתו לפרסם לכל העולם ואשתו. פרסמו למי שהכי נכון לכם להגיע אליהם בתקציב הנמוך ביותר האפשרי – התחילו בקטן, אבל טוב וממוקד. אם תמצאו את הקהל הנכון למודעות שלכם, לא תגיעו רק אליו: זה לא גוגל. זה פייסבוק, ומה שזה אומר הוא שאם הפרסום יהיה מעניין ויעיל, הקהל הראשון ישתף בו את החברים שלו. כך אתם מנצלים עוד יותר טוב את התקציב שלכם ומגדילים את הקהל שלכם בלי להשקיע עוד כסף.

הגעתם לקהל היעד? עכשיו תנו לו להגיע למקום הנכון

צרו דפי נחיתה ייעודיים וטובים, ממוקדים. כך תנצלו בצורה הטובה ביותר את המודעות שלכם בפייסבוק או את הנוכחות שלכם באינסטגרם, תקבלו המרות בהתאם ליעדים שלכם ותרוויחו יותר מכל שקל שתשקיעו. הגדירו דפי נחיתה בהתאם למה שאתם מצפים מהלקוח לעשות: קצרים וענייניים אם מדובר במילוי פרטים בסיסיים. ארוכים ומפורטים יותר, אם אתם רוצים להניע בין השאר לקניה.


פרסום בפייסבוק – לעסקים שרוצים לגייס לקוחות חדשים, והרבה

תגובות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים

טעות בפרסום?

עזרו לנו להבין את הטעות, כתבו לנו דרך תיבת הטקסט את הטענה ואנחנו נשמח להתייחס ולתקן את הפרסום. לפרטים נוספים צרו קשר דרך [email protected]

x
עדכון שבועי על תוכן מרחבי הרשת לתיבת המייל שלכם, מתאים? הרשמו עכשיו !

הרשמו באמצעות כתובת המייל שלכם ותהנו מעדכון שבועי קבוע של החדשות החמות מרחבי הרשת, ובחינם!

באתר זה פועלת אמנת פרטיות ואנטי-ספאם