ביקורות סרטים

עשיר בהפתעה

למרות שבאופן טבעי עידו הלמן הוא לא ממש הקהל לסרטים כאלה, הוא בכל זאת נהנה מהקומדיה הרומנטית שכבשה את העולם.

צילום: torbakhopper

'עשיר בהפתעה' ('אסייאתים עשירים מטורפים' באנגלית) הוא הלהיט שכובש את העולם עכשיו. הסיבה לכך היא שמדובר בסרט הראשון מאז 1993 שבו הקאסט הוא על טהרת אסיה. אין בו שחקנים לבנים או שחורים, רק אסייאתם. בעידן שכה נפתח למיעוטים בקולנוע נחמד לראות סרט שמיועד בין השאר גם לקהל האסייאתי.

וזה שמדובר בסרט מהנה מאוד גם עוזרת.

אתחיל דווקא מהחסרונות: הסרט מאוד ארוך (שעתיים בדיוק) ולקראת הסוף הוא מרגיש נמרח ונמרח, הידוק בעריכה וקיצוץ של לפחות 20 דקות מהחלק השני של הסרט רק היו הופכים את הסרט למוצלח ביותר. בנוסף, הסרט הוא בחלקים לא מבוטלים ממנו פורנו לייף סטייל-עשירים הארדקור וקיטשי במיוחד. מי שאלרגי לתוכן של ערוץ החיים הטובים ייסבול בסרט הזה ייסורי תופת.

אבל למרות כול זה מדובר בסרט כיפי מאוד. הבדיחות מצחיקות מאוד, השעתיים עוברות ביעף, השחקנים ממש ממש חמודים, העלילה מעניינת ויש מדי פעם הברקות עריכה ממש מגניבות כאשר שוטים מופיעים אחד ליד השני או 'נכנסים' אחד בשני.

אני לא אדם של קומדיות רומנטיות (בטח לא כאלה שלא בויימו ע"י פול תומס אנדרסון) אבל אני ואחותי, שאירחה לי חברה בסרט, מאוד נהננו. אם בא לכם משהו קליל, קיטשי וכיפי לסוף הקיץ 'עשיר בהפתעה' הוא הבחירה המוצלחת שלכם לבילוי בקולנוע הנעים והממוזג.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים