ביקורות סרטים

שומרי הגלקסיה 2

שומרי הגלקסיה חוזרים! אז איך הסרט החדש בכיכובם?

צילום: greyloch

כולם ביחד: אוגה צ'אקה אוגה צ'אקה אוגה אוגה אוגה צ'אקה אוגה אוגה אוגה צ'אקה Ahhhhhhh I hooked up a feelling!

לפני 3 שנים בדיוק הגיע לקולנוע אחד ההימורים הגדולים ביותר של היקום הקולנועי של מארוול: סרט על חבורה בלתי רגילה הכוללת את כריס פראט, חייזרית ירוקה, דביבון מדבר עם תת מקלע, בריון אינטרגלקטי ועץ מהלך שיודע להגיד רק משפט אחד. ההימור הזה השתלם והסרט הנ"ל הפך להיות הסרט הכי מהנה של היקום הקולנועי של מארוול. כמובן שבמקרה כזה עושים את הדבר הכי מתבקש: המשך!

בסרט החדש של 'שומרי הגלקסיה' החבורה מתפצלת כאשר פיטר קוויל מגלה את האמת על הוריו ונאלץ להתמודד מול אביו (קורט ראסל), גמורה מתמודדת מול נבולה וגם גרוט, רוקט ראקון ודראקס המשמיד, מסתבכים בהרפתקה מצחיקה ומלאת ריגושים.

צילום: David Holt London

אתחיל במשפט המתבקש: לא, 'שומרי הגלקסיה 2' לא משתווה לרעננות, המקוריות והשובבות של הסרט הראשון. כמובן שזה ככה כיוון שאם בסרט הראשון לראות את החבורה העליזה ואת האינטרקציות בין חבריה היה מרענן ומצחיק, בסרט החדש ההפתעה נעלמה כבר. אבל בכול זאת, בסרט הראשון הייתה עלילה ממוקדת יחסית שאפשרה להזדהות ולאהוב את הדמויות הבלתי רגילות, ובסרט החדש העלילה מתפזרת לכמה כיוונים מה שגורם לסרט להרגיש די ארוך, עמוס ולא ממוקד.

אבל לי זה לא שינה כי 'שומרי הגלקסיה 2' הוא אחד הסרטים הכי כיפיים שראיתי לאחרונה. רוב מה שהיה טוב בסרט הראשון ממשיך להיות טוב גם בסרט החדש. הפסקול אדיר בטירוף ומכיל שירי אייטיז שמשתלבים נהדר עם המתרחש על המסך. מצחיק להיזכר בעריכה המוזיקלית המביכה של 'יחידת המתאבדים' אחרי ש'שומרי הגלקסיה 2' מוכיח שוב איך צריך לעשות את זה כמו שצריך.

האייטיזיות של הסרט לא נגמרת פה וב'שומרי הגלקסיה 2' יש גם המון רפרנסים לתרבות הפופ של האייטיז שגרמו לי עונג רב (ואני אומר את זה כיליד ניינטיז בכלל). אחרי כול כך הרבה סרטי גיבורי על בינוניים מבית מארוול ודיסי, מרענן לראות סרט שבו כריס פראט מדבר על דיוויד האסלהוף ופאקמן.

גם בשאר הצדדים 'שומרי הגלקסיה 2' מאוד מוצלח. האקשן מלהיב ומצליח לסחוף את הצופים לתוך הסרט. הוויזואליה מדהימה ויש גם עבודת איפור מרשימה מאוד, שאני מקווה שתקבל מועמדות לאוסקר על כך. אפילו התלת מימד שווה וכדאי לראות את הסרט באיימקס. זה מסוג הסרטים שכדאי לראות על המסך הכי גדול בסביבתכם.

צילום: greyloch

אך מה שעושה את 'שומרי הגלקסיה 2' לבאמת טוב זה הדמויות. אומנם הפעם הן רוב הסרט לא ביחד, אבל גם כשהמצב הוא כזה, מגלים שאלו דמויות משעשעות, כיפיות וכתובות היטב. כריס פראט נולד להיות סטאר לורד, רוקט רקון ובייבי גרוט חמודים מאוד וגם שאר הדמויות, הוותיקות והחדשות, ניתנות לחיבוב (נו, Likeable).

על אף ש'שומרי הגלקסיה 2' לא משתווה לראשון, הוא עדיין אחד הסרטים הכי כיפיים שתוכלו לראות עכשיו ובדירוג מארוול האישי שלי הוא במקום די גבוה. קנו כרטיס ופופקורן ותצטרפו להרפתקה חללית מגניבה נוספת עם כריס פראט ושות'. האמת? די מתחשק לי לראות את הסרט עוד פעם.

Article author

שומרי הגלקסיה 2

‎תגובה אחת

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים