שווה בדיקה

סוף עידן השטחיות? הרשת החברתית NonyChat כובשת את בני הנוער בישראל

אם חשבתם שבני הנוער בישראל, הדור הצעיר, איבדו עם הזמן את מה שחשוב באמת ומתרכזים בדברים חסרי ערך, אז הגיע הזמן לשקול את הטענה שוב. רשת חברתית חדשה לגמרי-  NonyChat באה להוכיח אחרת. כל הפרטים בכתבה הבאה.

אם חשבתם שבני הנוער בישראל, הדור הצעיר, איבדו עם הזמן את מה שחשוב באמת ומתרכזים בדברים חסרי ערך, אז הגיע הזמן לשקול את הטענה שוב. רשת חברתית חדשה לגמרי-  NonyChat באה להוכיח אחרת. האפליקציה להורדה בחינם – ובה עולם שלם של נושאים לשיחה: ענייניים, עמוקים ובעלי משמעות.

לנוניצ'אט יתרונות רבים, שאחד הבולטים מביניהם הוא זה שהיא רשת חברתית ללא תמונות או וידאו. אין לייקים, שיתופים או תיוגים מכל סוג. כך שבעצם, מתמקדים בשיחה! ככל שהשיחה עניינית ומעניינת יותר, כך השימוש באפליקציה מהנה יותר! כמה שיותר שיחות, כך מכירים יותר אנשים. פשוט, לא? 

האפליקציה קיימת להורדה גם למכשירי האנדרואיד וגם למכשירי האייפון, ומיועדת לגילאי 13 ומעלה, גם ההורדה וגם השימוש בפיצ'רים המתקדמים שבה הם ללא עלות.

"תמונה שווה אלף מילים"

הציטוט המוכר, שאף אחד אינו יודע את מקורו, מסביר קצת יותר טוב מדוע לבחור ב- NonyChat רשת חברתית ללא תמונות או סרטונים. 

בנוני צ'אט נבחר את נושא השיחה הרצוי, שותף או שותפה מצטרפים לשיחה באופן אקראי- ומתחילים לדבר! כל השיחות אנונימיות, במטרה שיתאפשר לדבר חופשי ככל האפשר. חשוב לציין, נוניצ'אט היא אפליקציה בטוחה ואנו משקיעים מאמצים רבים כדי לשמור עליה בטוחה לתמיד. ניתן לדווח על כל שיחה אותם מצאתם מטרידה, בנוסף לכך ששליחת וידאו, תמונה או סרטון, כמו גם כתיבת קללות או גסויות אינה אפשרית.

המבחר של הנושאים לשיחה מאקטואליה ועד לתחביבים השונים מתעדכן לעיתים קרובות, כל אחד יכול לבחור נושא הקרוב לליבו, נושא בו הוא מבין, או נושא בו אין לו ידע כלל ומעוניין לשאול שאלות לגביו את השותף לשיחה. מתי בפעם האחרונה עשיתם זאת ברשת חברתית אחרת?

אם נהניתם מהשיחה ותרצו לדבר על נושא שאינו מופיע עם השותף שלכם, אז בשמחה! לא חייבים להיצמד לנושאים המוצעים, אבל מה שכן חשוב הוא לשמור על שיחה נעימה, עבור שני הצדדים. מהר מאוד, לא תרגישו שחסרות לכם התמונות, לא תעניין אתכם הצפייה בסרטון ותתמקדו במה שיש לחבר החדש שלכם לספר! גם אם זה נשמע לכם מוזר, זה כבר עובד עבור אלפי בני נוער בישראל, אז למה שלא תנסו?

NonyChat כובשת את ישראל

נוני צ'אט עלתה לאוויר בתחילת 2020 והנתונים בוודאי יפתיעו אתכם: מאז שעלתה כאפליקציה להורדה בחנויות האפליקציות השונות, מספר ההורדות במגמת עלייה תמידית, בימים אלה היא חוצה את רף ה- 100,000 הורדות!

בנוני צ'אט למעלה מחצי מיליון שיחות אנונימיות שונות מדי יום, ונוני צ'אט פעילה גם בשעות הלילה, כך ש- 24 שעות ביממה ניתן למצוא בקלות עם מי לדבר ועל כל נושא.

זמן השימוש הממוצע עומד על 29 דקות, שזה בהחלט מרשים. מתי לאחרונה התכתבתם עם אדם קרוב כמעט חצי שעה רצופה? כשמדובר באדם זר ואין שיחת חולין או עדכונים מהיום-יום זה מעיד הרבה על איכות השיחות בנוני צ'אט.

כפי שכבר ציינו וגם תוכלו לראות זאת בחנויות האפליקציות, האפליקציה להורדה בחינם לגמרי!

מוכנים לנסות את הרשת החברתית שכובשת את ישראל?

 NonyChat אפליקציה להורדה: AppStore Google Play


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים