שני גיקים משחקים במחשב
מדע וטכנולוגיה

נקמת החנונים – איך להפוך לגיקים מגניבים?

החנונים של היום זה כבר לא מה שהיה פעם. תחילה, היום הם גיקים, שנית, רשימת הציוד שלהם הם החלום של כל חובב גאדג'טים, חדשנות וציוד למשחקי מחשב.
אז איך לעשות את המהפך? ולמה כל זה קורה?

הילד המגניב בשכונה לא מבין איך זה קרה לו. שנים של מאמץ, כריזמה ויופי שלא ניתן לעמוד בפניו, איבדו את יוקרתם לטובת משקפי ראיה, חיוורון, חזות צנומה וחדר משחקים שבכלל נראה כמו תצוגת ציוד גיימינג שלא היתה מביישת את החבורה של שלדון קופר. בכלל, נדמה שאיפה שלא מסתכלים, את גיבורי התרבות, עשירי העולם או המודלים לחיקוי שפעם הורכבו ממגוון זנים של אנשים יפים ושריריים, החליפו כל מיני וריאציות של של מה שפעם היה נחשב לחננת על והיום נקרא בפשטות היפסטר או גיק. אז לפני שנכתיב לך רשימת ציוד גיימינג חדש, נבצע סקירה הסטורית קצרה כדי להבין מי הם הגיקים החדשים, או הישנים, ואיך קרה שהם היושבים בשורה התחתונה.

מי הם הגיקים החדשים?

אין צורך להרחיק לכת או לזפזפ בשלט. הם בכל מקום. לפני כמה שנים עדיין הוצגו החנונים בטלויזיה כנלעגים וחלשים. כיום, סדרה כמו המפץ הגדול ממשיכה להיות פופלרית גם לאחר מספר דו ספרתי של עונות וזאת בעיקר בגלל הרלוונטיות שלה לחברה כיום. גיקים שבימי התיכון נאבקו חברתית, היום הפכו להיות דמות לחיקוי. לימודים, עבודה ארוכה מול מחשב ומוח יצירתי התגלו כיעילים ומושכים הרבה יותר בתוך העולם החדש מאשר כח הזרוע או אצבעות נקניקיה שאינן מסוגלות להקליד הודעת טקסט מבלי ללחוץ על 3 מקשים בו זמנית.

איך נהפכו החנונים לגיבורים?

אם לקצר סיפור שנמתח על כשניים-שלושה עשורים, פעם, החנון הממוצע היה זה שמוצג בתרבות הפופולרית כיצור נטול כל רמז לשיזוף, חלוש וללא כל סיכוי לזכות בכל סוג של מגע מיני. אך היו אלה זמנים אחרים, של מכוניות, שרירים וקאובויים. המהפכה הטכנולוגית, זו שהביאה סלולר לכל יד, הגדילה את המסכים, יצרה אפליקציה לכל דבר שאנחנו לא בטוחים כיצד לעשות וגם על הדרך, מגלגלת מיליארדים, הפכה את הקערה על פיה. פתאום, לא צריך להיות כריש כדי להיות מליונר. להפך. למה למכור את נשמתך כשאפשר למכור אפליקציה? ביל גייטס, מארק צוקרברג ועוד אלפי גיקים פחות מפורסמים יצאו באקזיט על החברה שבנו במרתף האפלולי שלהם עם החברים מהתיכון. אלה שקיבלו מכות מהמגניבים הפכו בין לילה למליונרים צעירים, נאים ומושכים.

רשימת ציוד לגיק הרציני

אז מה צריך כדי להפוך את חדר המשחקים שלך לגיקייה שלא תבייש את בעליה? ובכן, אמנם לא יהיו כאן המלצות למוצרים ספציפיים אלא רק הכוונות למה שצריך להיות, אך מה זה להיות גיק אם לא לדעת לחקור ולגלות בדיוק מה המוצר הטוב והמשתלם ביותר? רק אקדים ואומר שחדר גיימינג הוא הרבה מעבר לערכת גיימינג, למחשב או לקונסולה. ריהוט נכון ועיצוב, הם מה שהופכים אותו לריל-דיל.

מסך אימתני: הרי חברים שלכם לא יפילו את הלסת אם זה לא הטוב ביותר. מסך אימתני מהטכנולוגיה האחרונה חייב להיות בחלקה העליון של רשימת הקניות הזו.

כיסא גיימינג: כאן ההבדל בין נערים לגברים. הסאונד שאופף את הראש, הישיבה הנוחה, פוזיציית המשחק. כל אלה ישדרגו את חווית הגיימינג לרמה אחרת.

מחשב או קונסולה: שאלה מהותית ללא תשובה חד משמעית. מן הסתם, לכל גיימר יש צרכים יחודיים והעדפות. מה שחשוב הוא המחקר וההבנה כי הרכישה היא מה שמתאים לכם.

סאונד: סאונד של קהל בפיפא? רעש האגזוז במירוץ? כל אלה הופכים לרטט מרגש בלב כשהם בוקעים ממערכת סאונד איכותית. דווקא כאן, לא תמיד צריך לקנות את המילה האחרונה ויכולותיכם הגיקיות יהיו לכם לעזר בהרכבת מערכת סאונד איכותית מיד שניה. גם אוזניות גיימינג יעשו את העבודה, ואף לא יפריעו לסביבה.

ספריית המשחקים: אומרת עליכם לא פחות מאשר בגדים או בחירת מילים. מעבר לקלאסיקות המתחדשות, כדאי שיהיו בנמצא גם כמה משחקים מגוונים יותר, לעולם אי אפשר לדעת את מי תירצו להרשים.

מיני מקרר: כי גוף האדם צריך נוזלים ועדיף קרים ומתוקים.

לסיכום, הגיקיות אינה אופנה חולפת. היא דבר שהתפתח לתוך חברה מודרנית שאימצה לתוכה את ההבנה כי כוח הזרוע הוא כבר לא מוצר הישרדותי בכל תנאי, בטח שלא בג'ונגל האורבני בעידן הנוכחי. לכן, כמו שאמר פעם ביל גייטס, "תהיו נחמדים לחנונים, יום יבוא ותעבדו בשביל אחד".


נקמת החנונים – איך להפוך לגיקים מגניבים?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים