ביקורות סרטים

נקודת שיוויון 2

דנזל וושינגטון חוזר בהמשך ללהיט מ-2014 ועידו הלמן חזר עם מסקנות מעניינות מהסרט.

דנזל וושינגטון הוא אחד השחקנים החביבים עלי. יש בו משהו נינוח ומגניב שגורם לי לחבב את ההופעות שלו בסרטים בהם הוא מופיע, במיוחד בסרטי האקשן בו הוא הורג, מחסל ומפוצץ מבלי להניד עפעף.

גם המפיקים בהוליווד חשבו ככה ותפרו למידותיו סדרת אקשן חדשה. הי, כמו שלליאם ניסן היה את סדרת 'חטופה' ולטום קרוז יש את 'משימה בלתי אפשרית' אז לדנזל וושינגטון יהיה את סדרת 'נקודת שיוויון', המבוססת על סדרת טלוויזיה משנות ה-70. הסרט הראשון, שיצא ב-2014, היה להיט גדול (למעשה, הוא כול כך להיט שעכשיו אתם בטח מנסים להיזכר אם ראיתם אותו) מה שאישר את הפקת סרט ההמשך שיוצא עכשיו.

'נקודת שיוויון 2' לא חף מבעיות: הוא אלים בצורה די מוגזמת ומיותרת. דנזל וושינגטון הורג אנשים בדרכים שהן אכזריות סתם ובהחלט היה אפשר למתן את כמות הדם והאלימות בסרט לרמה של PG-13. לא היינו חייבים לראות דם משפריץ בסרט הזה. גם חלק מעלילות המשנה בסרט, בהן וושינגטון עוזר לאנשים בפנסיה לחצות את הכביש או משהו כזה, לא מעניינות וסתם מאריכות את הסרט.

אבל חוץ מזה מדובר בסרט מבדר למדי. הבימוי יהיר וענייני, האקשן נהדר, סצנות המתח (יש בסרט יותר סצנות מתח מאקשן, אגב) מצליחות לעניין, העלילה הראשית רוב הזמן עוברת חלק ודנזל וושינגטון, כרגיל, מגלם את הופעתו בצורה מלאת כרזימה והנאה.

'נקודת שיוויון 2' הוא לא סרט שאזכור עוד כמה חודשים והוא אפילו לא מותחן הפעולה הכי טוב שמוקרן עכשיו (זה 'משימה בלתי אפשרית: התרסקות', אגב) אבל הוא מצליח להעביר שעתיים מבדרות במזגן. בינינו? זה גם משהו.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים