חדשות בעולם

מתחשק לכם לברוח לטיול קמפינג מרגיע.. בגובה 1700 מטרים?

ואתם חשבתם שאתם לא ישנים טוב בלילה.. ברוכים הבאים לאקסטרים קמפינג

צילום: DFIC.CN

המטיילים האמיצים האלה, בילו את ליל שישי בשינה למרגלות צוק בגובה 1700 מ' בפעם הראשונה כשנפתח במיוחד עבורם.

מחפשי הריגושים שלא הסתפקו בשישי רגוע בים, קיבלו הזדמנות להקים את האוהל שלהם על מעבר הליכה צר צר עשוי מעץ שפרוש על קצהו של צוק הר לאוג'ון, במחוז חנאן בסין.

d8cb8a3c66c018f6745303צילום: DFIC.CN

שו לי, אחד מהמארגנים של הטיול, אמר שהם אפילו הרשו לכ100 מטיילים לישון גבוה יותר במעלה ההר כדי לאפשר להם ראות יותר טובה של הזריחה המהפנטת.

"התחלנו לטפס ביום שישי בערב והקמנו את המחנה בכביש הקרשים התלוי מין הצוק, כ1700 מטרים גובה", שו אמר. "האזור הזה ממוקם בגב ההר עם מעט רוחות ואינו פתוח בדרך כלל למבקרים, זה יחסית אזור נוח לתרמילאים".

"הנוף של ים העננים התחיל ב10 בלילה ביום שישי והמשיך עד חמש בבוקר של יום שבת. זאת הייתה חוויה בלתי רגילה בשבילי. זה היה נראה כאילו אנחנו באמצע האוקיינוס, וההר המוקף בעננים נראה כמו סירה שמפליגה".

d8cb8a3c66c018f6745406 (1)צילום: DFIC.CN

אל תדאגו, הייתה רשת בטחון במקום כדי לעצור אנשים מלהתגלגל מתוך שינה אל מותם במהלך הלילה. המארגנים גם סידרו שירותים כימיים במקום וסיפקו לפידים כדי להמנע מתאונות בלילה (מכל הסוגים).

הרבה מהמטיילים אפילו קמו מוקדם כדי להספיק קצת יוגה בין העננים.

"זה היה מאוד מרגש לעשות יוגה בגובה של 2000 מטרים". אמרה קו וואי מדריכת הטיולים בת ה-28. היא הוסיפה: "האזור המרהיב בנופו היה מצויד ב-WIFI, שאפשר לתיירים לחלוק את החוויה שלהם ברשתות החברתיות".

אהה וגם יש WIFI? איך לא אמרו לנו?!

אנחנו מתחילים לארוז!

 

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים