מדע וטכנולוגיה

מרצדס מציגה: רף חדש של יוקרה בעולם הרכבים החשמליים

הבאזז המתמשך שמקבלת חברת טסלה בזכות השילוב בין חדשנות טכנולוגית ורכבי יוקרה גרמה כנראה לאנשים הבכירים בענקית הרכב הגרמנית מרצדס לומר לעצמם: כל מה שהם יכולים לעשות, אנחנו יכולים לעשות טוב יותר.

התוצאה – מכונית קונספט תחת מותג העל מרצדס -מייבאך בשם – Vision Mercedes-Maybach 6. אז מה היה לנו שם? המרצדס-מייבאך ויז'ן 6 היא יצור מוטורי חשמלי גדול מימדים, באורך יוצא דופן של כ-6 מטרים, המציג ביצועי על: האצה מאפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות ומהירות מקסימלית של 250 קמ"ש. כל הטוב הזה מתאפשר בזכות סוללה בה מצויד הרכב המאפשרת הנעה של 738 כוחות סוס, וכן טווח נסיעה של 320 ק"מ בטעינה אחת. בנוסף, מערכת טעינה משוכללת תאפשר לכם לטעון (באמצעות כבל או בטעינה אלחוטית) את סוללת הרכב תוך 5 דקות בלבד במתח חשמלי שמספיק לטווח נסיעה של 100 ק"מ.

מלבד נוכחות מרשימה וביצועי על, הויז'ן 6 מתיימרת להציג גם בפנים הרכב שילוב של פאר טכנולוגי לצד סטנדרט עיצוב היוקרה המאפיין את המותג מרצדס: ריפוד עור וציפוי עץ, שמשת רכב, היא גם צג ענק להצגת מידע בו ניתן לשלוט באמצעות מחוות יד, חיווי ויזואלי לרמת המתח החשמלי המניע את הרכב וכמובן הפיצ'ר שאף רכב עתידני לא שלם בלעדיו – יכולת נהיגה אוטונומית. באמצעות לחיצת כפתור יכול הנהג להעביר את האחריות על הניווט לידי מערכות המחשוב של הרכב ולהנות מן הנוחות המפנקת של מכונית פאר.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים