ביקורות סרטים

מז"ל טוב 2

רגע לפני שהוא יורד מהמסכים, עידו הלמן מסקר את אחד מהמשכוני האימה היותר מוצלחים של השנים האחרונות.

צילום: Wonderlane

(כן, אני יודע שהסרט עוד מעט יורד מהמסכים אבל איך אומרים: עדיף מאוחר מאשר אף פעם).

לפני שנה וחצי יצא 'מז"ל טוב', מותחן אימה קומי על בחורה שנרצחת ביום הולדתה ומגלה שעליה לחוות את היום ואת הרצח שוב ושוב. הסרט היה מעט יותר מרענן מסרט לולאות הזמן המקורי והוא היה סלאשר קומי חביב, זניח וממש לא יותר מזה.

עכשיו מגיע סרט ההמשך ובאופן מפתיע נראה שממש השקיעו בעלילה!!!

סליחה, זה לא ייקרה לי שוב.

בכול מקרה, נראה שבניגוד ללא מעט המשכוני אימה, בהם פשוט מעתיקים את עלילת הסרט הקודם אבל עם שינויים מינוריים, ב'מז"ל טוב 2' ניסו לבנות עולם שלם ולרהחיב אותו. התוצאה מוצלחת כי כיף לראות פרנצ'ייז שלאנשים מאחוריו אכפת ממנו. לעולם של סרטי 'מז"ל טוב' יש כללים, חוקיות ונשמה. ככה צריך.

אבל חוץ מבניית העולם המוצלחת 'מז"ל טוב 2' הוא כמו הסרט הראשון: חביב מאוד, מהנה מאוד וזניח מאוד. השחקים לא רעים, סצנות האימה טובות, קטעי ההומור (יש לציין גם שהסרט די זונח את כיוון האימה של הסרט הקודם והפעם הוא פונה יותר בחדות לעבר ז'אנר קומדיית המד"ב) מצחיקים ובכללי הסרט הוא חבילת בידור מוצלחת למדי שרואים ושוכחים.

אני לא יודע אם יהיה 'מז"ל טוב 3' (ביצועי הקופות המאכזבים של הסרט השני כנראה מחסלים את הסיכויים לסרט שלישי) אבל 'מז"ל טוב 2' הוא המשך ראוי לסרט הראשון שכדאי לכם לראות אבל לא לצפות להרבה ממנו. בינינו, גם זה מספיק בימינו.

Article author

מז"ל טוב 2

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים