שווה בדיקה

מה הקשר בין בוטוקס להזעת יתר

אל חשש, אולי זה נשמע ככה לפי הכותרת, אבל בוטוקס אינו גורם להזעת יתר, למעשה, ההפך הוא הנכון! הזעת יתר היא תופעה נפוצה בקרב גברים ונשים, ובעבר היו קיימים מספר טיפולים אשר לא נחלו הצלחה מרובה. כל הפרטים בכתבה.

אל חשש, אולי זה נשמע ככה לפי הכותרת, אבל בוטוקס אינו גורם להזעת יתר, למעשה, ההפך הוא הנכון! הזעת יתר היא תופעה נפוצה בקרב גברים ונשים, ובעבר היו קיימים מספר טיפולים אשר לא נחלו הצלחה מרובה. זוהי אינה בעיה רפואית כמו מחלה אשר מצריכה טיפול להבראה, אלא מצב פיזי אשר במקרים מסוימים עלול לפגום בצורה משמעותית באורח החיים של האדם הסובל מכך. הזעת יתר יכולה להיגרם מכמה סיבות, כך למשל: מצבי לחץ, כאב, חום, חוסר איזון הורמונלי ובחלק מהמקרים מדובר בנטייה גנטית תורשתית. בעוד תפקידה של הזיעה הוא לקרר את הגוף כאשר הוא מתחמם יתר על המידה, הזעת יתר יכולה להפריע מאוד לתפקוד והיא מהווה בעיה בפני עצמה.

איך מטפלים בהזעת יתר?

כאמור, עד היום היו קיימות מספר שיטות טיפול.  השיטה הבסיסית והפשוטה ביותר הייתה בעזרת דאודורנטים וקרמים מיוחדים, אשר היו אמורים למנוע את ההזעה המוגברת. חומרים אלו מכילים אלומיניום כלוריד, אשר כיום ידוע כי הוא אינו בריא לשימוש. שיטה נוספת היא ניתוח לניתוק העצב, ועוד שיטה פולשנית היא שאיבה של בלוטות הזיעה אשר נמצאות בבית השחי.

כיום ישנו טיפול חדשני ויעיל, שאינו מצריך ניתוח. מדובר בטיפול קל ופשוט בעזרת בוטוקס.

מה חשוב לדעת על טיפול בהזעת יתר בעזרת בוטוקס?

טיפול בהזעת יתר עם בוטוקס הוא הטיפול המתקדם ביותר כיום, כאשר מצד אחד הוא יעיל ומוצלח באחוזים גבוהים, ומצד שני אינו מצריך ניתוח או פעולה פולשניים ואגרסיביים. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על טיפול בוטוקס בהזעת יתר:

  • האם זהו אותו הבוטוקס המשמש למילוי קמטים?

כן, מדובר באותו החומר המשמש ביישור קמטים, וגם בטיפול להזעת יתר, באזורים שונים בגוף כגון כפות הידיים, כפות הרגליים, בית השחי, פנים ואזורים נוספים בגוף.

  • לפני הטיפול מתבצעת בדיקה של רופא על מנת לשלול את האפשרות כי הזעת היתר ממנה סובל המטופל, היא למעשה סימפטום לגורם פנימי להזעת יתר, כמו למשל מחלה חלילה, וכדומה. אפשר גם לבצע בדיקה מקומית בכדי לקבוע את כמות ההזעה באזור הרצוי.
  • איך זה עובד? בוטוקס אשר מוזרק אל האזור הרצוי, גורם לחסימה של האיתות שמגיע מן העצב, ומועבר אל בלוטות הזיעה, ובעצם נותן את ההוראה להפריש את הנוזלים של הזיעה.
  • התהליך עצמו מתבצע תחת הרדמה מקומית, וסוג ההרדמה עשוי להשתנות, בהתאם לאזור המטופל. בבית השחי ההרדמה נעשית בעזרת מריחת משחת הרדמה, כשעה טרם הטיפול. באזורים כמו כפות הידיים וכפות הרגליים לעתים ישנו צורך לעשות חסימה עצבית על מנת להרדים את האזור. לאחר שהאזור רדום, מבצעים מספר של דקירות שטחיות בעזרת מחט דקה, תוך שמירה על מרווחים קבועים.
  • משך כל טיפול יכול להיות בין עשרים לשלושים דקות.
  • האם הטיפול מלווה בכאב? טיפול בוטוקס אינו מלווה בתחושת כאב.
  • האם ישנו צורך לחזור על הטיפול? כן, הטיפול הינו פתרון זמני, על מנת לשמר את התוצאה יש לבצע טיפולים נוספים במרווחים של כחצי שנה עד שנה בין טיפול לטיפול.

לסיכומו של עניין

אם אתם סובלים מהזעת יתר, דעו כי ישנו פתרון חדשני, אשר יכול לסייע לכם רבות. אל תשכחו לברר ולשאול את כל השאלות הרלוונטיות לפני הטיפול, כמו: מהו הגיל המינימלי שניתן לעשות בו בוטוקס או מתי נתחיל להרגיש בהבדל. אין צורך לבזבז כסף וזמן בניסיון למצוא את התכשיר המתאים, או לבצע ניתוח פולשני. טיפול בוטוקס בהזעת יתר נותן מענה קל ונוח, אשר מקל על חייהם של רבים.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים