שווה בדיקה

מדריך בחירת טבעת נישואין לגבר

לאור ההיצע הרב של טבעות נישואין הקיים בשוק, הבחירה יכולה להיות משימה מבלבלת ודי מרתיעה. אולם, חשוב לזכור שזו טבעת שנשארת לכל החיים ולכן המטרה היא לבחור את טבעת הנישואין המתאימה והנוחה לכם ביותר.

צילום: FrankWinkler

במציאות החיים המודרנית של זמננו, אנו רואים שיותר ויותר גברים בוחרים לאחר הנישואים, לענוד טבעות נישואין, כחלק משינוי הסטטוס וכביטוי לאהבה ולמחויבות הזוגית.בשונה מנשים, הרגילות לענוד תכשיטים באופן רגיל במהלך חייהם, עבור מרבית הגברים מדובר על דבר חדש ולא טבעי, אליו הם צריכים להתרגל. לאור ההיצע הרב של טבעות נישואין הקיים בשוק, הבחירה יכולה להיות משימה מבלבלת ודי מרתיעה. אולם, חשוב לזכור שזו טבעת שנשארת לכל החיים ולכן המטרה היא לבחור את טבעת הנישואין המתאימה והנוחה לכם ביותר.

איזה שיקולים חשוב להביא בחשבון?

נוחות מרבית: מאחר ורוב הגברים אינם רגילים לענוד טבעות ותכשיטים כדבר שבשגרה, זהו פרמטר חשוב ביותר וקודם לכל היתר. הטבעת צריכה להיות מונחת בצורה טובה ונעימה על בסיס האצבע. חשוב לבדוק שהטבעת לא תלחץ לכם, אבל שגם לא תהיה משוחררת מדי ותחליק מהאצבע בקלות. שימו לב שהטבעת תהיה מונחת באופן טבעי ונוח ולא תפריע לביצוע הפעולות השוטפות של כפות הידיים והאצבעות. מבין מבחר הדגמים, תוכלו לבחור טבעת זהב דקה ופשוטה, פחות מעוצבת אך עונה על שיקול הנוחות.

טיפ חשוב: בקיץ האצבעות מתרחבות בגלל החום, לכן חשוב להשאיר קצת מקום ולא לבחור בטבעת הדוקה מידי.

אורח החיים השוטף: טבעות נישואין לגברים חשוב להתאים, מבחינת החוזק והעמידות, לפי תחום העיסוק היומיומי והפעילויות השונות בהן אתם משתתפים. אם אתם עוסקים בעבודה פיזית אינטנסיבית כגון בנייה, גינון או מכונאות ונמצאים במהלך העבודה במפעלי תעשייה, אתרי בנייה ומקומות נוספים בהם הטבעת יכולה להיפגע, מומלץ שתבחרו בדגם מסיבי, עמיד וחזק. בנוסף, כדאי לוודא מראש שגם אם יקרה נזק כלשהו לטבעת, זה אפשרי לתקן אותה בקלות ובמהירות.

כדאי לדעת: בעת עבודות פיזיות כדאי להוריד את הטבעת. אבל גברים רבים לא עושים זאת מכיוון שהם לא רגילים לענידת טבעות ולכן הם חוששים מלאבד את הטבעת. הרי מדובר בתכשיט עם ערך סנטימנטלי. לכן למי שלא רוצה להוריד את הטבעת ולא מוכרח –  עדיף לרכוש טבעת שאינה דקה.

צילום: carissarogers

סגנון אישי: את טבעת הנישואין מומלץ להתאים מבחינת העיצוב והנראות לפי האופי והטעם האישי שלכם. חשוב שתקפידו לבחור טבעת נישואין שאתם מתחברים אליה ושתרגישו בנוח לענוד במשך כל היום. ניתן לבחור את הטבעת מבין מבחר עשיר של עיצובים, דגמים, סוגי מתכות וחומרים אחרים, כאשר הסוג הנפוץ הוא מתכת זהב צהוב. מתכות נוספות הן זהב לבן, זהב אדום, כסף ופלטינה. אם אתם מעוניינים בטבעת קלאסית ועדינה תוכלו לבחור טבעת מזהב צהוב, בעובי בינוני וגימור מבריק וחלק או טבעת מזהב לבן, עבה יותר, בעלת גימורמט או מבריק. סגנון מתון יותר הן טבעות מרוקעות לכל אורכן או גימור עדין של קצוות הטבעת בזהב. לנועזים יותר ניתן לשלב בטבעת אבנים מיוחדות, יהלומים, חריטות והדפסים, כמה סוגי זהב ועוד.

טיפ לחסכון בזמן: תעשו את המחקר הראשוני שלכם ברשת. וכך, כאשר תגיעו פיזית לחנות כבר תהיו מוכנים מראש ותוכלו לבדוק סוגים שאתם מתחברים אליהם במקום שיציגו לכם אינסוף מגשים עם טבעות. הרבה גברים מעדיפים טבעות חלקות ואפשר בקלות לרכוש אותן ברשת במקום להגיע פיזית לחנות.

עלות כספית: מחיר הטבעת נקבע בהתאם לסוג המתכות והחומרים מהם היא עשויה, הדגם הספציפי, האם זו הזמנה אישית אצל מעצב ועוד. מבחינת המחירים והאיכות, טבעת ממתכת זהב נחשבת לעמידה וחזקה, כאשר 24 קראט הוא הסוג היקר ביותר ו-9 קראט הוא הכי נמוך. כמובן, לכל אדם יש את מסגרת התקציב שלו, לפיה תעשה הבחירה.


מדריך בחירת טבעת נישואין לגבר

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים