שווה בדיקה

מדוע לימודי נדל"ן חשובים לכל מי שרוצה לקנות דירה להשקעה

רכישת דירה להשקעה היא החלטה כלכלית משמעותית ונכס חשוב בהווה ובעתיד. רכישה נכונה ומותאמת אישית יכולה להעניק הכנסה נוספת ופאסיבית בצורה של תשואה מדמי השכירות וגם רווח כלכלי עתידי מתוך מכירה לאחר השבחת הנכס או בעקבות עלייה פוטנציאלית במחיר.

רכישת דירה להשקעה היא החלטה כלכלית משמעותית ונכס חשוב בהווה ובעתיד. רכישה נכונה ומותאמת אישית יכולה להעניק הכנסה נוספת ופאסיבית בצורה של תשואה מדמי השכירות וגם רווח כלכלי עתידי מתוך מכירה לאחר השבחת הנכס או בעקבות עלייה פוטנציאלית במחיר. על מנת למצוא את הנכס הנכון יש להיות מצוידים בידע רב, ביכולת ניתוח וזיהוי ובהבחנה דקה. המורכבות של הסוגיה והפער ברווחים האפשריים שבין רכישה טובה ומושכלת לבין רכישה שגויה הם אדירים ולחלוטין מצדיקים הירשמות ללימודי נדל"ן.

עם קורס

גם אם אתם לא מתכננים לעסוק בהשקעות נדל"ן כעיסוק עיקרי ולא מעוניינים בהסבה מקצועית, לימודי נדל"ן יתרמו לכם רבות. גם דירה אחת להשקעה יכולה לשנות את חייכם, ובפרט בזמן הפרישה. זוהי החלטה בעלת השלכות גדולות להווה ובמיוחד לעתיד. הקורס מקנה לבוגריו את היכולת לבחור את הנכס הנכון, לאתר מגמות בשוק, להתחשב בכל ההיבטים של רכישת דירה ולבנות תוכנית עסקית ואסטרטגיה נכונה להשקעה. קיימים מספר מוסדות לימוד אשר מציעים לימודי השקעות בנדל"ן, וביניהם כדאי לציין את מכללת פסגות – הגדולה והמובילה בארץ בתחום. בכל אופן כדאי לבדוק ביקורות וחוות דעת לפני שבוחרים מכללה ולבצע בחירה מושכלת ככל האפשר.  

סוף מעשה במחשבה תחילה

באופן כללי, אפשר להשקיע בנדל"ן גם בלי לימודי נדל"ן, כמו שקיימים תחומים נוספים שניתן לעסוק בהם מבלי ללמוד אותם לעומק – אבל זה רחוק מלהיות מומלץ. קורס לימודי יזמות נדל"ן מעניק קרקע מוצקה למשקיע העתידי ומונע החלטות פזיזות. מי שאינו בעל הידע התיאורטי והניסיון הפרקטי אינו יודע לנתח ולזהות את הדירה הנכונה להשקעה. התוצאה היא רכישת דירה שהערך שלה ופוטנציאל הרווח שלה נמוכים. קורס מאפשר למשקיע קודם כל לחשוב ולנתח את המצב ולקחת החלטה מושכלת ונבונה. מעבר לכך, הקורס מעניק לתלמידים התנסות מעשית בשטח לפני שהם מבצעים השקעות באופן עצמאי, וכל זאת בליווי צמוד ואישי, דבר לו הם לא היו זוכים ללא הלימודים.  

למה להשקיע בנדל"ן?

התבססות על ההכנסה הקיימת בלבד והישענות על קרן הפנסיה או קופת הגמל כערובה לעתיד כלכלי יציב אינן מספקות, אלא רק מניחות את הדעת ולא יותר מכך. באמצעות השקעות נכונות ניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית שהיא ההכנסה הנוכחית, לצבור הכנסה פאסיבית ואולי אף לצאת יום אחד לעצמאות כלכלית, שהיא משאת נפשם של אנשים רבים. ביצוע השקעה בפועל מהווה החלטה אקטיבית שמאפשרת למשקיע לקחת שליטה על חייו ולנווט אותם בכוחות עצמו. בעזרת הידע הנכון, היא לא תהיה רק בגדר הימור, אלא החלטה מושכלת וחכמה. האוכלוסייה אינה מקבלת עידוד לבצע השקעות באופן עצמאי, ולרוב גם אינה בעלת הידע הדרוש לעשות זאת, אך האמת היא שכל אחד יכול ויכולה להשקיע עם ההכוונה הנכונה.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים