שווה בדיקה

כלי תחבורה חסכוניים וטרנדיים לנסיעות עירוניות

בישראל ישנם פקקים רבים שמקשים על חיינו. כיום ניתן למצוא כלי תחבורה חסכוניים וטרנדים לנסיעות עירוניות שעלינו לעשות בכל יום.

צילום: donjd2

מדינתנו הקטנה ידועה כמדינה החמה ביותר, בהשוואה לאירופה לדוגמה. המעלות בעונת הקיץ יכולות לטפס ליותר משלושים מעלות, ויחד עם אחוז לחות גבוה במיוחד באוויר מזג האוויר אצלנו חמים מאוד. נוסף על כך, אנו ידועים בכבישים עמוסים ופקוקים במהלך רוב שעות היום – כאשר השיא הוא בשעות הבוקר או בשעות אחרי הצהריים. הסיבה לכך היא שאלו השעות בהם רוב האנשים יוצאים לסידוריהם או עבודתם בשעות הבוקר, ובשעות אחרי הצהריים כולם חוזרים מאותם מקומות בהם הם היו במהלך היום. מכיוון שתשתיות הכבישים אינן כמו בארה"ב או אירופה הידועות בכבישים גדולים ומרווחים – נוצרים פקקים ועומסי תנועה מתישים במיוחד.

אם נוסיף לכך את מזג האוויר החמים השורר אצלנו במהלך רוב השנה, אין ספק כי מדובר בדבר קשה ומתיש במיוחד. אין פלא שהישראלים ידועים בחוסר הסבלנות שלהם לעומת תרבויות אחרות. בגלל הבעיה היומיומית הזו, ניתן למצוא פתרונות יעילים וגם חסכוניים לנסיעות עירוניות שעלינו לעשות בכל יום.

קורקינט – קומפקטי וניתן לנשיאה

פתרונות אלו הם אותם כלי תחבורה קטנים ונוחים שניתן להתנייד איתם ברחבי העיר, מבלי להיתקע בפקקים מתישים וארוכים במיוחד. אחד מהם הוא הקורקינט, שעיצובו הקומפקטי מעניק יתרון מצוין לאלו שמחפשים פתרון ניידות נוח ומהיר אך גם שלא יצטרכו להסתובב על כלי תחבורה גדול ומגושם.

הקורקינט בנוי בצורה של משטח דק וארוך היושב על שני גלגלים יציבים, ואליו מחובר מוט היגוי דק וארוך לשליטה מירבית. הודות לאותו עיצוב קומפקטי, ניתן בסיום הנסיעה לקפל בקלות את הקורקינט למצב קטן יותר וכך להרים אותו ביד אחת ולמקם אותו בקלות בפינת המשרד או החדר.

סגווי – בטיחות ונוחות

כלי תחבורה נוסף ומצוין לנסיעות עירוניות הוא הסגווי. בעברית ניתן לו השם רכינוע מכיוון שצורת השליטה וההיגוי בו נשלטים באמצעות תנועות גוף בלבד, כך שכל רכינה של הגוף מזיזה ומניעה את הסגווי בהתאם.

הסגווי בנוי בצורה של שני גלגלים גדולים המעניקים יציבות מקסימלית, וכך גם נסיעה חלקה כמעט ללא תחושת הדרך ומהמורות קטנות שיש. בין שני הגלגלים קיים משטח קשיח עליו מונחות הרגליים במנח סגור, ואל משטח זה מחובר מוט אחיזה נוח במיוחד. כאמור, הנהיגה בכלי תחבורה זה היא רק באמצעות תנועות גוף של הרוכב – רכינה קדימה תאיץ את מהירות הנסיעה של הסגווי, רכינה אחורה תאט את המהירות עד לכדי עצירה מלאה.

מיני Segway – קל, בטוח ומהנה

קיים דגם נוסף של סגווי הנקרא מיני Segway. זהו כלי תחבורה המתבסס על הסגווי הסטנדרטי, אך הגודל שלו הוא הרבה יותר קטן וקומפקטי וכך הוא גם קל משקל בהרבה. מיני Segway זה מגיע רק עד לגובה הברכיים של הרוכב ולא עד גובה הידיים, ולכן השליטה בו מתבצעת בעזרת מחוות ותנועות ברכיים בלבד. רוצים לדעת עוד? פנו עכשיו לחברה מקצועית.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים