שווה בדיקה

יתרונות בהסדרת דרכון פורטוגלי באמצעות עורך דין

וודאי שמתם לב כי לאחרונה יותר ויותר אנשים מנסים את מזלם ומנסים להוציא דרכון פורטוגלי. יש לכך לא מעט סיבות כאשר העיקרית בהן היא העובדה כי הדרכון הפורטוגלי הוא למעשה אפשרות כניסה לכל אחת ממדינות האיחוד האירופי וקיום חיים וקריירה בהן.

צילום: Tony Webster

וודאי שמתם לב כי לאחרונה יותר ויותר אנשים מנסים את מזלם ומנסים להוציא דרכון פורטוגלי. יש לכך לא מעט סיבות כאשר העיקרית בהן היא העובדה כי הדרכון הפורטוגלי הוא למעשה אפשרות כניסה לכל אחת ממדינות האיחוד האירופי וקיום חיים וקריירה בהן. יחד עם זאת, חשוב להבין כי הוצאת דרכון או אזרחות פורטוגלית זהו תהליך בירוקרטי הדורש לא מעט השקעה ומחקר ולא תמיד בסוף התהליך מתקבלת תשובה חיובית ואישור קבלה.

אם כך, אתם בטח שואלים את עצמכם מהי הדרך הנכונה והחכמה ביותר לעשות זאת ואני חושבים ומאמינים כי באמצעות עורך דין המתמחה בתחום האזרחויות הזרות תוכלו להגדיל את הסיכויים לקבלת הדרכון הנכסף.

מהן הסיבות להוצאת דרכון פורטוגלי?

כפי שציינו קודם לכן, הדרכון הפורטוגלי מבוקש משום שהוא נחשב לדרכון אירופאי. באמצעות דרכון פורטוגלי ניתן לחיות ולעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי ולנהל את חייכם שם במקביל לדרכון הישראלי שלכם. כלומר, אין צורך לוותר על האזרחות או הדרכון הישראלי ולמעשה כך מתקבלת האפשרות לבחור היכן לחיות ובאיזו תקופה.

סיבה נוספת להוצאת דרכון פורטוגלי היא האופציה המדהימה של לימודים אקדמאיים בחו"ל. באמצעות הדרכון הפורטוגלי ניתן ללמוד במכללות ובאוניברסיטאות השונות באירופה כאשר אזרחים מקבלים מימון נרחב או סבסוד גדול משכר הלימוד.

בעוד בארץ אנו צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים לתואר ראשון או תעודה, באירופה הלימודים הרבה יותר משתלמים מבחינה כלכלית מכיוון שאזרחי האיחוד האירופי זכאים לזכות מרהיבה זו.

סיבה חשובה נוספת היא האפשרות לעבור ממדינה אחת לאחרת ברחבי אירופה באופן חוקי. תוכלו לעבוד או להשתלב במגוון תחומים באירופה מבלי לחשוש מחוסר חוקיות. למעשה הדרכון הפורטוגלי יפתח עבורכם אפשרויות עסקיות שונות ואף יאפשר לכם להיכנס לתחומי אוסטרליה, קנדה וארצות הברית באופן פשוט יותר מאשר הסיכויים לעשות זאת עם דרכון ישראלי.

יתרונות הסדרת דרכון פורטוגלי ואזרחות באמצעות עו"ד

  • כפי שהנכם מבינים, הסדרת דרכון פורטוגלי זו לא פעולה פשוטה. פעמים רבות אנשים מנסים לחסוך בהוצאות כספיות ומתחילים את התהליך לבד ומהר מאוד הם מגלים כי מדובר בפרוצדורה מורכבת, ארוכה ולא תמיד מובנת.

 

  • עורכי דין אשר עוסקים בתחום זה מכירים אותו היטב ויודעים איך להכווין את לקוחותיהם ולהקל עליהם בתהליך. כמו כן, עורך הדין יידע להסביר לכם, להציג בפניכם ולהשיג עבורכם את המסמכים והאישורים השונים שתצטרכו להשיג לאורך התהליך.

 

  • יש להבין כי בבסיס התהליך עליכם להוכיח כי יש לכם קשר משפחתי לגירוש ספרד שאירע לפני מאות שנים. הוכחה שכזו מצריכה נבירה בארכיונים, חיפוש אחר מסמכים שונים שלא בהכרח מצויים בידיכם, התנהלות מול מנגנונים בירוקרטים שונים ועוד.

 

  • אמנם יש דרכים נוספות להוציא את הדרכון הפורטוגלי, למשל פניה לחברה פרטית אך בניגוד לחברה פרטית עורך הדין מחוייב לקוד אתי ולפעילות בהתאם לתקנות עורכי הדין ולכן אנו ממליצים לפנות לעו"ד המתמחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים