תרבות ופנאי

יש חיים אחרי המוות – והם מלאים בפוקימונים

שגעון ״הפוקימון גו״ סוחף את העולם, ושובר שיאים חדשים. אנשים יעשו כמעט הכל, בכדי לתפוס את הפוקימון הבא.

צילום: PIXABAY

ה"פוקימון גו" סוחף את העולם. צעירים ומבוגרים נהנים לחזור קצת לילדות, לצאת לשחק בחוץ ולנסות לתפוס פוקימונים, לפעמים במקומות מעט לא קונבנציונליים.

שנת 2016 ובתי קברות הם כבר לא עוד מקום שבאים אליו רק בנסיבות עצובות.
"פוקימון גו" פרץ לתודעה ואיתו אלפי אנשים שמוכנים ללכת, לרוץ ולעשות הכל כדי לתפוס כמה שיותר פוקימונים.
למקרה שלא ידעתם, או למקרה שאתם מנותקים לגמרי מהמציאות, פוקימון גו (POKEMON GO) זה המשחק החם ביותר בארה"ב ואוסטרליה,שם הוא יצא באופן רישמי ובשאר העולם – כשאנשים מוצאים דרכים אחרות להוריד אותו.

בארה"ב, 'ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות', העניין לגמרי תפס תאוצה ויש אומרים שיצא משליטה,
תשאלו את האנשים שקמו בבוקר, לקחו את הסמארטפון ונסעו לבית הקברות הקרוב לביתם על מנת לתפוס פוקימונים נדירים שמסתבר שנמצאים שם.
משתמשים ברשתות החברתיות לא איחרו להגיב ולהעלות תמונות של כמויות של מכוניות ואנשים בכניסה לבית הקברות, כשבהתחלה עוד חשבו שמדובר בהלוויה גדולה שנערכה במקום, בסוף גילו כי מדובר באנשים שבסה"כ הגיעו לחפש פוקימונים, מכונים (Gyms) ו-"פוקסטופס" (PokeStops) הפזורים ברחבי המקום.

מסתבר שה"פוקסטופס" (PokeStops), נקודות ציון במשחק, בהן אפשר לקבל נקודות ו"מתנות", ממוקמות בתוך בתי הקברות ולעיתים במיקום ספציפי של קבר מסויים, מה שגורם לאנשים להגיע בהמוניהם לאותו קבר או מצבה ובדרך לחפש פוקימונים שמסתובבים בין הקברים.

 

 

כמו כמעט כל דבר בעולם הדיגיטלי של היום, גם השמועה הזו עברה מפה לאוזן (או מחשב לסמארטפון) ומשתמשים ברשתות החברתיות החלו להעלות תמונות בנושא והפכו את העניין לויראלי.
אמילי מילר פירסמה בחשבון הטוויטר שלה בקשה,ספק צינית ספק רצינית, שכאשר היא תמות היא מבקשת שיהפכו את הקבר שלה ל"פוקסטופ", בצירוף תמונות של קברים אחרים שהם "פוקסטופס" להמחשה:

 

ולסיום, איך אפשר בלי סלפי מאושר בבית הקברות עם זרים שפגשת רק עכשיו, כשכולם באים לאותה מטרה – 'לתפוס את כולם'!

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים