שווה בדיקה

חיפוי קיר דקורטיבי מבית Creative walls

אם בעבר בטון שימש בעיקר במבני תעשייה או לצורך ריצוף חניונים, הרי שכיום מדובר בצעקה האחרונה בעולם עיצוב הפנים! מביני עניין כבר הצליחו לזהות את הפוטנציאל של המרקם המחוספס לפני מספר שנים והבינו כי חיפוי בטון דקורטיבי לקירות הבית (או המוזיאון, אולם האירועים או אולם התצוגה), מוסיף אפקט דרמטי וחדשני. 

עד לפני מספר שנים התמקד חיפוי הבטון בעיקר בקיר דומיננטי אחד בסלון, לרוב זה שעליו שכנה גם הטלוויזיה ושסביבו התאספו יושבי הבית. אולם כיום ניתן לשלב את קירות הבטון במקומות רבים והוא מתקבל כתוספת עיצובית רצויה בכל החדרים, כמו גם במסדרון ובגרם המדרגות ואפילו כריצוף פנים וחוץ בבתי יוקרה, ואכן, מדובר באמירה עיצובית העשויה להוסיף נופך ייחודי לכל חלל.

מהם היתרונות של חיפוי קיר באמצעות בטון אדריכלי?

חיפוי הבטון נהנה מיתרונות רבים. בראש ובראשונה, הוא מתכתב עם ערכים אקולוגיים מעצם היותו עשוי תערובת צמנט ידידותית לסביבה, חול וסיבים אורגניים התורמים בה בעת גם לחוזקו ועמידותו. ואכן, הלוחות נשמרים לאורך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה מיוחדת, הם אינם נסדקים ואף עמידים בפני התכווצות והתרחבות הנובעות משינויי מזג אוויר ומבלאי. בנוסף, הלוחות דוחים עובש, טרמיטים ומזיקים אחרים, אינם נשרטים בקלות, ואידאלים לבתים בהם מתגוררים ילדים, מאחר וניתן לנקות מהם כתמי צבע או טביעות ידיים בעזרת מטלית לחה בלבד.

כיצד אפשר לבחור את חיפוי הקירות?

במקביל לעיון בקטלוג בחיפוש אחר הדגם המנצח, מתבצעת הדמיית תלת ממד בכדי לראות באופן מוחשי יותר את המראה העתיד להתקבל. תהליך ההתקנה של לוחות החיפוי אורך שעות ספורות בלבד ומבוסס על עיגון הלוחות אל הקיר בצורה מכנית נסתרת נוסף על הדבקתם בעזרת דבק ייעודי, ואף הוא מתכתב עם ערכים ירוקים בכך שאינו מייצר פסולת בניין או זיהום.

נוסף על יופיים והגימור המושלם שלהם, לוחות הבטון עומדים בתקן הישראלי, האירופאי והאמריקאי ומגיעים עם אחריות ל-50 (!) שנה.

חיפויי הבטון מיוצרים במבחר מסחרר של דגמים שעונים במדויק על טעמו של הלקוח, מצורות גאומטריות שונות דרך סדקים מדומים בקיר ועד לחיפוי היוצר אשליה אופטית של קירות א-סימטריים בקרב המתבונן.

בנוסף, ניתן "לשחק" גם עם הגוון והטקסטורה של לוחות החיפוי הנבחרים בעזרת בחירה מדויקת של דגם, כאשר בשילוב עם תאורה נכונה ניתן לייצר אפקט של תנועה, אשליה של חלל גדול יותר, אלגנטיות מתוחכמת או חמימות ביתית.


חיפוי קיר דקורטיבי מבית Creative walls

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים