שווה בדיקה

חידוש מדרגות באמצעות חיפוי

בעלי בתים רבים מבקשים לחדש את המדרגות שלהם בין אם לאחר ריצוף מחדש שלאחריו המדרגות נראות ישנות ולא חלק מהבית או על מנת לחדש את המדרגות לבדן כדי להשיג מראה נעים יותר למדרגות הבית בין אם בפנים או בחוץ. אחת הדרכים המומלצות לחדש מדרגות הינה באמצעות חיפוי המדרגות כאשר זה ניתן לעשות עם מגוון של חיפויים אפשריים.

בעלי בתים רבים מבקשים לחדש את המדרגות שלהם בין אם לאחר ריצוף מחדש שלאחריו המדרגות נראות ישנות ולא חלק מהבית, או על מנת לחדש את המדרגות לבדן כדי להשיג מראה נעים יותר למדרגות הבית בין אם בפנים או בחוץ. אחת הדרכים המומלצות לחדש מדרגות הינה באמצעות חיפוי המדרגות כאשר זה ניתן לעשות עם מגוון של חיפויים אפשריים.

ריצוף מדרגות בשיש או אבן

ריצוף המדרגות מחדש באמצעות שיש או אבן אפשרי עם מגוון של סוגי אבנים שונות. ריצוף השיש מתאים גם לפנים הבית וכמו כן גם לחוץ כאשר זה נחשב לאחד מין ריצופי המדרגות היוקרתיים ביותר. במידה והרצפה המובילה או היוצאת מהמדרגות מרוצפת בשיש, מדובר בפתרון ריצוף מרבי. כמו כן חיפוי שיש או אבן נחשב ליקר יותר מהאפשרויות האחרות אך נחשב גם ליוקרתי, עמיד וכזה שמלא דורש תחזוקה באופן תכוף.

גרניט פורצלן

ריצוף בגרניט פורצלן הינה אופציה מועדפת בעבור רבים אשר מבקשים להקנות לבית שלהם מראה יוקרתי. החיסרון העיקרי של הגרניט פורצלן הינו שהוא מחליק ובמידה ועושים בו שימוש מומלץ לדאוג גם למנגנון שמונע החלקות ובמיוחד בבתים בהם גרים אנשים מבוגרים או ילדים.

חיפוי מדרגות בפרקט

במידה ואתם מעוניינים בחידוש מדרגות ישנות, ייתכן שחיפוי מדרגות בפרקט יתאים עבורכם. מדובר באופציה יחסית זולה לחיפוי מדרגות שניתן ליישם אותה בזמן קצר יחסית לעבודות הריצוף השונות.

חיפוי בעץ

במידה ואתם מעוניינים בחיפוי מדרגות חוץ, ייתכן ותתעניינו לשמוע על חיפוי מדרגות עץ. חיפוי זה אפשרי גם כאשר מדובר במדרגות שבסיסן עשוי בטון כאשר מחפים את המדרגות בעץ דק. כאשר מטפלים בעץ כראוי, יכול זה להחזיק מעמד לזמן רב וגם לשינויים במזג האוויר. כמו כן חיפוי מדרגות חוץ בעץ הינו המקביל של חיפוי מדרגות פנים בפרקט אך מדובר בהתקנה יקרה יותר.

הדבקת קרמיקה על המדרגות

במידה והבית שלכם מרוצף בקרמיקה, ייתכן ותהיו מעוניינים להתאים גם את המדרגות ולהדביק עליהן קרמיקה. הדבקת קרמיקה על המדרגות לצורך חידושן איננה נחשבת לפעולה יקרה יותר מאחרות והינה אפילו יכולה להיות זולה יותר באופן מפתיע מחלקם של הריצופים הנפוצים.

מחפשים עבודת חיפוי מדרגות? הכירו את טופ שיפוצים

במידה ואתם מעוניינים בעבודת חיפוי מדרגות, ייתכן והתחלתם לחפש באינטרנט אחר בעלי מקצוע מומלצים. מכיוון שלא מדובר בשירות שאנחנו מקבלים באופן תכוף, לא תמיד נוכל לקבל המלצות ממכרים. על ידי ביקור בפורטל טופ שיפוצים – https://www.top-renovations.co.il , תוכלו לעיין במחירונים מדויקים של שירותי חיפוי וריצוף המדרגות השונים. בנוסף, על ידי פנייה לפורטל תוכלו לקבל הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע מומלצים איתם הפורטל עובד. השירות כאמור, ניתן לכם ללא כל עלות ולאחר קבלת הצעות המחיר כל שנשאר לכם לעשות הוא לעבור על המפרטים ולבחור בהצעת המחיר המשתלמת ביותר.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים