ביקורות סרטים

חורשות את הלילה

אז מה אתם אומרים, יש מצב ש'חורשות את הלילה' הוא סרט הקאלט החדש?

צילום: DannyB Photos

ייתכן ומצאנו את סרט הקאלט החדש של סוף העשור השני של המאה ה-21!

בשנים האחרונות יש לא מעט שחקנים שעוברים לצד של מאחורי המצלמה ומביימים סרט פרי עטם. לפני שנתיים זאת הייתה גרטה גרוויג שביימה את 'ליידי בירד' (אם לדייק, זה הסרט הראשון שהיא ביימה לבד) והגיעה עד האוסקר, שנה שעברה זה היה תורו של הסטנדאפסיט בו ברנהאם לביים את סרט ההתבגרות המקסים 'כיתה ח' (אם עוד לא שמעתם או ראיתם את הסרט הגיע הזמן) ועכשיו מגיע תורה של השחקנית הלא רעה אוליביה ווילד לביים את 'חורשות את הלילה', קומדיית התבגרות בסגנון 'סופרבאד' שעוד תהפוך לקאלט.

העלילה עוסקת בשתי חברות טובות שהיו כול התיכון חרשניות מאוד. הן אף פעם לא יצאו למסיבה, הן כול הזמן למדו ולמדו. רגע לפני שהן מסיימות תיכון ועולות לקולג' הן מחליטות לצאת למסיבה הגדולה של חייהן ושום דבר, אבל באמת שום דבר (אני חושב) לא יעצור אותן.

בסרטה הראשון כבמאית אולביה ווילד מראה כישרון אדיר בכול הקשור לביום סצנות ותזמונים קומיים. אין רגע של מנוחה ב'חורשות את הלילה', כמעט כול דקה יש בדיחה מצחיקה או הברקה שתגרום לכם להתגלגל מצחוק על הרצפה.

את הסרט נושאות על כתפיהן קייטלין דוור (שהייתה מדהימה בסרט האינדי המקסים 'טווח קצר 12') וביאני פלדסטיין (ששיחקה גם את החברה של ליידי בירד ב'ליידי בירד') והן מראות המון כישרון וכימיה בצורה בה הן מגלמות חברות טובות מאוד. אפשר להאמין למערכת היחסים ביניהן ולרצות בטובתן.

התסריט של 'חורשות את הלילה' נטול שומן מיותר של עלילות משנה מיותרות או קטעים שסתם מאריכים את הסרט והוא חלק, ענייני וישיר במה שהוא רוצה להעביר בעלילתו.

'חורשות את הלילה' הוא אחד הסרטים הכי מצחיקים שראיתי לאחרונה בקולנוע ובאמת שהוא מומלץ לכול אחד: לבני נוער, לבני נוער בנפשם או לאנשים שאוהבים קומדיות התבגרות מלאות לב, כנות ונשמה.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים