מדע וטכנולוגיה

חברת קודאק מחלקת רישיונות לכריית ביטקוין, רגע מה?

חברת קודאק העולמית נכנסת לשוק הביטקוין עם חומרה משלה, גיוס הון חדש ואסטרטגיה נועזת.

מנערת את האבק

חברת קודאק, זוכרים אותה? כן כן, ענקית ציוד הצילום ששלטה ביד רמה עשרות שנים נעלמה כמעט לחלוטין מהנוף לאחר ביאת הסמארטפונים והמצלמות הדיגיטליות, ואף פשטה רגל באופן עמום ב-2013, מנסה כעת לשוב לתודעה באמצעות מהלך קדם גיוס למטבע קריפטוגרפי, או בשמו השני (ICO (Initial Coin Offering. בעברית: גיוס מטבע ראשוני.

26

צילום: VisualHunt

המטבע הרשמי של החברה, הקרוי בשם הקליט KodakCoin, הונפק לאחרונה בפעילות קדם ה-ICO וכבר בשלב זה נקנו 8 מיליון היחידות הראשונות כולן ע"י חברה קנדית בשם Global Blockchain Technologies Corp, כל זה עוד לפני ה-ICO עצמו, העתיד להתרחש ב-31 לינואר, ובו ישתתפו משקיעים בעלי שם.

לבקש את ה-Kash

הכירו את ה-Kash Miner, הכורה החדש והמקצועי של קודאק, או לחילופין, פיסת חומרה יקרה מאוד הנסמכת על הידע הנרחב שנצבר בחברה במהלך שנים רבות. אם ברצונכם להשקיע ברישיון כרייה, אין זו אגדה, בקלות כורה הביטקוין יספק לכם את כל העוצמה של קודאק תמורת תשלום סמלי של 3,400 דולר אמריקני. משך החוזה, שימו לב הוא לשנתיים בלבד ועתיד לספק לחובבי כריית הקריפטו הכנסה חודשית בטוחה וסולידית של כ-375 דולר במהלכם, שימו לב לספין, קודאק דורשת בנוסף להשקעה הכספית הראשונית, החזר של 50% מן הרווח הנצבר במהלך כל התקופה, מה שיביא לפדיון הכנסות של 4500$ במקום 9000$, אכן חתיכת קאץ'!

צפי לאופק חדש

מאז חזרתה לחיים, ובעזרת אסטרטגיית ה"כרייה להשכרה", מנסה חברת קודאק למצב את עצמה בפתחו של עידן חדש. המהלך הפליא מומחים ואנליסטים רבים וטובים והוא התקבל בתגובות מעורבות, נרשמה הבעת אמון בקרב המשקיעים, שמסתבר כי הם עומדים בתור כדי להשקיע, וכבר עתה ניתן לראות על הגרף שמחיר המניה של קודאק התרומם ועומד כרגע על כ-10 דולר לעומת 3 לפני ההכרזה.

בינתיים, ניתן בהחלט לומר שקודאק עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, הדעות חלוקות אך בהסתמך על מוניטין החברה בעולם, יש סיכוי להפתעות, בקרוב נדע.

 

 

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים