שווה בדיקה

זול של הביוקר – איך לרכוש רכב יוקרה בזול

תרבות השפע יכולה לאפשר לרובינו לטעום מחיי העושר. ואם פעם חלמת על מכונית יוקרה או ספורט החלום הזה יכול להתממש. אז איך אפשר להשיג רכבי יוקרה במחירי מציאה?

אני אומר לכם, הכתבה הזאת היא ה"רולס רויס" של הכתבות על רכבי יוקרה. ברמת העיקרון, היית שמח לקבל עליה את אותו סכום שעולה ה"רולס רויס" היקרה בעולם כיום, 12.3 מיליון דולר, לפני מסים, אבל אני אסתפק גם ב-2,500 דולר כי תאמינו או לא, גם במחיר הזה ניתן להשיג היום דגמים של החברה הזו. אז לא, אני לא הולך להמליץ לכם על רכב שעולה כמו וילה בהרצליה פיתוח, אבל אני גם לא ממליץ לכם לרכוש גוש פח חלוד, רק בגלל שהסמל שלו מנצנץ. בין האחד לשני יש הרבה מאד הזדמנויות ששווה לבדוק.

הילוך ראשון מיד שניה

אחד הדברים שיצרני מכוניות יוקרה מתגאים בהם הוא יכולת התאוצה. מכונית ספורט חדשנית מגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך בערך 4 שניות. זה בערך הזמן הדרוש לשווי שלה לרדת ב-100 אלף שקל, ולפעמים הרבה יותר. שוק הרכב בישראל מוצף מלכתחילה ורוב הדגמים החדשים מאבדים עד 40% מערכם בשלוש השנים הראשונות. כשמדובר ברכבי יוקרה אבדן הערך הוא גדול אף יותר, ורכב שעלה 300,000 ₪ יכול להגיע תוך 3 שנים למחיר של משפחתית ממוצעת. קחו בחשבון שגם ביטוח מקיף, שעלותו השנתית לרכב יוקרה חדש גבוהה מאד, פתאום הופך לנגיש הרבה יותר כששווי הרכב יורד בסכום של מאות אלפי שקלים וכאשר התחרות בשוק גבוהה מאוד. תוכלו להשוות בין החברות באמצעות האינטרנט במהירות ולקבל הצעות משתלמות לפוליסת ביטוח מקיף.

הסבלנות משתלמת לקונה

חשבתם שלהפטר מרכב משפחתי משומש זה קשה? תגידו תודה שאין לכם פרארי – עדיין. למרות שרכבי יוקרה וספורט מאבדים משווים סכומים ב-6 ספרות, לבעלים שלהם מאד קשה למכור אותם. סוכנויות הרכב אינן ששות לבצע עסקאות טרייד אין לרכבים האלו מתוך החשש שלא יהיה מי שיקנה אותם מהן, קהל היעד גם ככה מצומצם ומי שכבר פתוח ויכול להרשות לעצמו, עומד מול מבחר אפשרויות מפתות. למרות שבדרך כלל מי שקונה רכב בחצי מיליון שקל לא "לחוץ" לכסף, זה לא אומר שהוא לא ינסה למכור את הרכב הישן שלו בכמה שפחות זמן, ולמעשה, מאחר ולא חסר לו, יכול להיות שהוא אפילו יהיה מוכן להתגמש יותר במחיר ולתת לכם מציאה של ממש.

חישוב מסלול מחדש

אם החלום שלכם הוא לאחוז בהגה של רכב יוקרה, ואתם מוכנים לעשות הרבה עבורו אבל לא לשלם הרבה עבורו – אתם תמיד יכולים לבחור באפשרות של רכב ששווי השוק שלו צנח, ויש כאלו גם בארץ. ה"האמר" לדוגמה, שייצר ליין שלם של רכבי יוקרה איכותיים ומפנקים לעילא, איבד את כל המומנטום שלו כשמחירי הדלק לא הפסיקו לעלות. הרכב הזה המזוהה כל כך עם בזבזנות אמריקאית הוא עדיין כלי יפהפה ועוצמתי לנוע עליו בכבישים, ולמרות שצריכת הדלק שלו תוסיף לכם כמה אפסים בהוצאות החודשיות – אתם יכולים לרכוש אחד כזה ב-30% מערכו הראשוני.

יד ראשונה משוטר

יש פתגם שאומר שאנשים קונים רכבים כל כך יקרים, שאין להם אפילו כסף לדלק עבורם. בחלק גדול מהמקרים, הרכב הזה ועוד עשרות רכבים – מגיעים למגרש המשטרתי, ומשם מוצעים למכירה לציבור הרחב במכרזים במקומות ובתאריכים ידועים מראש. חלק גדול מהרכבים האלו הם רכבי יוקרה ופאר, ובהחלט ניתן למצוא שם יהלומים אמיתיים. את תאריכי המכירה, המיקום והדגמים המוצעים למכרז המשטרה מפרסמת באתרי אינטרנט שונים ובלוחות מכירת רכב בעיתונים, כך שניתן לעקוב ולהיערך בהתאם. מצד אחד חשוב מאד לקחת בחשבון כי בעסקת המכירה אין כל אחריות על מצבו המכני של הרכב שאתם קונים, ולא ניתנת עליו אחריות. מצד שני, לצאת מתחנת משטרה עם רכב ספורט כשהרמקולים מרעידים את השכונה והשיער מתבדר באוויר שנכנס מהגג הפתוח זה חלום שאין לו מחיר.


זול של הביוקר – איך לרכוש רכב יוקרה בזול

‎תגובה אחת

  1. Pingback: מגמת שוק רכבי הליסינג? מה חשוב דעת? מפרי

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים