ביקורות סרטים

וונדר וומן 1984

גל גדות חוזרת כוונדר וומן, ולמרות העלילה הדבילית זה סרט לא רע בכלל! כל הפרטים בפנים.

צילום: Gage Skidmore

בשנת 2017, אחרי זוועת 'יחידת המתאבדים', יצא בקול ששון ותרועה הסרט 'וונדר וומן'. הסרט עורר התלהבות בגלל כמה דברים: קודם כול, סוף סוף סרט סביר של DC! שנית, סוף סוף סרט עם גיבורה נשית שהוא אשכרה שווה צפייה! והדבר הכי עיקרי עבורנו הישראלים, גל גדות!!!!!!! גל גדות זאת הסיבה שבכול מקום, אבל באמת בכול מקום, דיברו על הסרט הזה. היה לי אנטי מוחלט לסרט בגלל זה וסירבתי לראות אותו בקולנוע בגלל זה. ראיתי אותו באיכות פח במחשב (כן כן, אני יודע, תשללו לי את תעודת המבקר וכו') ובכול זאת הצלחתי להפיק ממנו הנאה.

עכשיו מגיע סרט ההמשך, שמתרחש, כפי שאתם יכולים לנחש מהכותרת, ב-1984. הסרט היה אמור לצאת בקיץ האחרון אבל נדחה לעכשיו בגלל הקורונה לשירות הסטרימינג HBO MAX (שלא זמין בארץ). היו ובארץ אין כרגע בתי קולנוע, הדרך היחידה לראות אותו כרגע זה רק בדרכים לא חוקיות.

כפי שאמרתי, הפעם וונדר וומן (חני נחמיאס, סתם, גל גדות) מגיעה ל-1984 כי ככה ומתמודדת עם שני נבלים: מקס לורד, אייל טלוויזיה שמשיג אבן שנותנת לו את הכוח להגשים משאלות עבור אנשים אחרים וצ'יטה, מי שהייתה פעם חברה של וונדר וומן בשם ברברה ועברה לצד האפל כי ככה (באמת).

כמו הסרט הקודם, גם הפעם 'וונדר וומן 1984' מתהדר בהיותו סרט מטומטם. המניע של הגיבורים מטומטם (אני בטוח שכבר היה איזה סרט גיבורי על שבו המניע של הנבל הוא להיות מספר אחד), העלילה מטומטמת ואת המסר העיקרי של הסרט אני בטוח שכבר שמעתי באיזה תוכנית לגיל הרך.

אבל מה, זה ממש כיף!

'וונדר וומן 1984' מתהדר בסצנות אקשן ארוכות, סוחפות ונהדרות שייגרמו לכם להצטער שלא ראיתם את הסרט על המסך הגדול. סצנת אקשן אחת, שמתרחשת במדבר והיא ככול הנראה מחווה לסצנת אקשן דומה מ'שודדי התיבה האבודה', היא בקלות מסצנות האקשן הטובות של 2020.

גל גדות גם הפעם מביאה גאווה ישראלית למסך הגדול בתפקיד וונדר וומן ונותנת תצוגת משחק ראוייה בהחלט. פדרו פסקל מוציא את המיטב ממקס לורד, נבל קאמפי שלא מתבייש להיות מוגזם לרגע וקריסטין וויג לא רעה כברברה ואף מצליחה לתת נופך פמניסטי לדמות שלה.

למרות אורכו המפלצתי (151 דקות!) הסרט לא מרגיש נמרח בשום שלב והוא מתקתק, זורם ושומר על עניין לכול אורכו.

רגע לפני ש-2020 הארורה נגמרת, 'וונדר וומן 1984' הוא דרך טובה לגמור אותה. ממתק אקשן שאומנם לא חף מבעיות אבל הוא כיפי וסוחף נורא ושווה צפייה בהחלט. לפחות הוא לא מכיל חצי שעה אחרונה מביכה כמו הקודם.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים