חדשות בעולם

התוכנית להגנת תוכים – האם תוכי הוא עד קביל בבית משפט?

מקרה רצח במישגן קיבל תפנית מוזרה ומטרידה אחרי שהתוכי של הקורבן, באד, הוקלט חוזר על המילים שהמשפחה מאמינה שנשמעו בדיוק לפני שהבן שלהם נורה למוות.

מרטין דורהאם, בן 45, נורה ונהרג בביתו בסאנד לייק, מישיגן במאי 2015. אשתה נורתה גם היא אבל שרדה ועכשיו היא כבר נחשבת חשודה. לטענת המשפחה, הציפור חיקתה את הויכוח שהתרחש בין מרטין לאשתו גלנה, בווידאו שהוקלט כמה שבועות אחרי הרצח והוגש כעת כראיה לבית המשפט."הציפור הזאת קולטת כל דבר", אמרה ליליאן דורהאם, אמו של הקורבן. "ויש לה את הפה הכי מלוכלך ששמעתי". הוידאו מתחיל במה שנשמע כמו ויכוח, כשהציפור משנה קולות בהתאם. לבסוף באד התוכי אומר במפורש "בבקשה אל תירי!"

"אני באופן אישי חושב שהוא היה שם וזוכר את זה ולכן חזר על זה", אמר האבא של הקורבן, צ'ארלס דורהאם שמאמין שהווידאו הפליל את גלנה חמותו. דוחות החקירה מראים שצ'ארלס ביקש מהמשטרה שהתוכי ישמש כעד במשפט, אך הם אינם חושפים את תשובת הבלש. התובע של מחוז ניוויגו אמר שהוא מודע לכך שלזוג היה ציפור שמדברת אך עדיין לא צפה בוידאו.

הזוג מרטין וגלנה דורהאם

צילום: Courtesy photo/WOOD-TV 8

דורין פולטקובסקי, וטרינרית מתמחה בתוכים טוענת שזה מאוד נדיר בשביל תוכים אפורים אפריקאים לחקות גם קול של גבר וגם קול של אישה. "לדעתי, זה בוודאות משהו שהוא שמע בעבר", אמרה.

המשטרה המחוזית זיהתה כעת את גלנה כחשודה ברצח וניסיון ההתאבדות. על פי החשדות היא ירתה בו חמש פעמים לפני שירתה בעצמה. כמו כן, טענו הבלשים כי האישה השאירה שלושה פתקי התאבדות וכי הרובה היה שייך למשפחה. אמנם בחקירה בתחנת המשטרה, הכחישה גלנה את ההאשמות המיוחסות לה ואמרה שהיא לא זוכרת שום דבר עד שהגיעה לבית החולים. התובעת המשטרתית אמרה כי היא מתכננת להגיש תביעה בחודש הקרוב, אנחנו נחכה לראות את רשימת העדים.

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים