מדע וטכנולוגיה

השירותים של גוגל שאתם חייבים לאמץ

רוצים להישאר בחזית הטכנולוגית? המאמר הבא בשבילכם

צילום: Simon

מרבית הגולשים בישראל היום משתמשים בשירותי האימייל של גוגל, ה-Gmail. בנוסף, רבים משתמשים גם בשירות התרגום המצוין של Google Translate, והיד עוד נטויה. במאמר הבא אסקור עבורכם שירותים מעניינים נוספים שכדאי לכם לאמץ, כך שתישארו מעודכנים בחזית הטכנולוגית.

שירותי גוגל חינמיים

Docs, Sheets, Slides

היום כבר אין חובה לשלם מאות שקלים בשנה למיקרוסופט על תוכנות Office אותם אתם מכירים: Word, Excel, PowerPoint. היתרון העצום בשימוש בשירותי גוגל הוא שאין צורך בשמירת המסמך, כל שינוי שאתם מבצעים נשמר אוטומטית, ובמידה ותרצו לשחזר כמה גרסאות אחורנית כי התחרטתם, תוכלו לעשות זאת בקליק. יתרון חשוב נוסף הוא יכולת שיתוף המסמך עם גולשים נוספים, לטובת עבודת צוות.

Google Drive

הענן של גוגל נותן לכם אחסון של 15 Giga עבור כל הקבצים החשובים לכם. מומלץ שלא "לפוצץ" את האחסון עם קבצים כבדים מדי, אלא לשמור את האחסון לקבצים החשובים באמת, כמו מסמכים שונים, ופחות קבצי שמע או וידאו שימלאו את הענן מהר מאוד.

Google Photos

אחסון תמונות בענן של גוגל ללא הגבלה! במידה ואתם משתמשים במכשיר מסוג אנדרואיד, האפליקציה כבר מובנית במכשיר, ובמידה ויש לכם מכשיר מסוג אייפון, הורידו את האפליקציה, ובחרו איזה תיקיות בטלפון תרצו לסנכרן עם Google Photos.

Google Calendar

לא מדובר בעוד יומן פשוט, אלא יומן שיכול להסתנכרן עם האפליקציה בטלפון שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא להפעיל את הסנכרון בטלפון באפליקציה של היומן, בין אם אתם משתמשים באייפון או מכשיר עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, כך כל התזכורות ששמרתם בטלפון יגובו בענן של גוגל, ותוכלו לראות את כל התזכורות גם מהמחשב. במידה וחלילה אבד או נהרס הטלפון, אל דאגה – כל מה ששמרתם מגובה.

Hangouts

חלק מהשירות של ג'ימייל, הכולל גם צ'אט יעיל ונוח, בו תוכלו לקיים שיחות וידאו באיכות גבוהה. יכול להתאים בפאן העסקי, בפרט אם אתם צריכים לצ'וטט עם לקוחות הנמצאים בחו"ל, או עם עובדים ושותפים איתם יש לכם אינטראקציה יומיומית.

Keep

אפליקציה מומלצת בעזרתה תוכלו לנהל פתקים בצורה חכמה. באפליקציה ניתן לסמן תוויות לפי נושאים, להעביר פתקים ישנים לארכיון, כאשר כל שינוי שאתם עושים מגובה בענן האישי שלכם בגוגל.

סיכום

גוגל מתפתחת מיום ליום ומציעה שירותים רבים, אותם חשוב להכיר וכדאי מאוד לאמץ, כדי להפוך את השגרה לקלה ונוחה יותר.

חשוב – במידה ושיניתם את הסיסמא בג'ימייל, קחו בחשבון שזה תופס לגבי כל שאר השירותים של גוגל, כלומר זו סוג של סיסמת מאסטר.

ישנם שירותים נוספים של גוגל בהם משתמשים? ספרו לנו עליהם בתגובות

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים