מדע וטכנולוגיה

הסוף לפנצ'רים? הטכנולוגיה מגויסת לטובת אופניים מעולם אחר

מאז החל לפעול ב-2008 שימש אתר קיקסטארטר כפלטפורמה לפיתוח מגוון רחב של גאדג'טים, אביזרים ושלל מוצרים אחרים שהמניע העיקרי למימונם על ידי ההמונים היה – כי זה מגניב!

דוגמא עדכנית למגמה אפשרת למצוא בקמפיין שהרימה לאחרונה חברה בשם – Cyclotron Cycles במסגרתו גויס מגיקים ברחבי העולם סכום מרשים של 169,105 אירו. כפי שניתן להקיש משם החברה, הסכום שגויס נועד להביא לעולם אופניים במראה חללי עתידני (מגניבות מאוד, חייבים להודות) בהשראת האופנועים שכיכבו בקלאסיקת המד"ב "טרון" (1982, וסרט המשך ב-2010). כדי לקבל את האור הכחלחל החללי מצוידים ה-Cyclotron בחישוקים מכוסים נורות LED כחולות המופעלות על ידי סוללות ליתיום נטענות.

מבלי לזלזל בקונספט העיצובי, המראה הכחלחל מתגמד מול החדשנות האמיתית באופניים וביתר דיוק במה שנעדר מהם. ה-Cyclotron מגיעים אל שביל האופניים הקרוב למקום מגורכם, נטולות שרשרת ומצוידות בצמיגים נטולי פנימית (מקור לעוגמת נפש נפוצה לרוכבי אופניים הידועה בשם, פנצ'ר), חישוקים נטולי מיתרים, מערכת החלפת הילוכים חשמלית (12 או 18 הילוכים) רכיב GPS ואפליקציה ייעודית.

במקום המיתרים החסרים בחישוקי האופניים, מצוידים ה-Cyclotron בהתקני אחסון בהם תוכלו לשים את שקיות המצרכים בדרך מהמכולת הביתה. איך כל הטוב הטכנולוגי הזה מתרגם לרכיבה בשטח? מה מניע אופניים נטולות שרשרת? כמה תגובות תקבלו ברחוב על העיצוב?

כדי לקבל את התשובות לשאלות אלו תאלצו להיפרד מסכום לא צנוע בכלל הנע בין 1,500 ל-2,000 דולר. לטענת החברה צמיגי האופניים יחזיקו מעמד לאורך רכיבה של כ-9,500 ק"מ, לאחריהם תיאלצו לרכוש ערכת צמיגים חדשה (בעלות של 118$).


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים