ביקורות סרטים

הנוקמים: סוף המשחק

11 שנים, 21 סרטים וכול זה הוביל לסרט אחד גדול מכולם.

צילום: Visualhunt.com

11 שנים, 21 סרטים, כול זה הוביל לסרט אחד גדול מכולם.

בשנת 2008 יצא 'איירון מן', הסרט, שהיה נהדר, הכיל בונוס עבור מי שנשאר עד סוף הקרדיטים: ניק פיורי בא לטוני סטארק ומציע לו להצטרף לחבורת גיבורי על בשם הנוקמים. מאז יצאו עוד המון סרטים במה שייקרא לעתיד היקום הקולנועי של מארוול. נכון, לא כול הסרטים היו באותה רמה. היו כמה אדירים והיו כמה גרועים אבל ההבטחה שכול זה מוביל למשהו הרבה יותר גדול גרמה לי ולעוד מיליוני צופים להמשיך לעקוב אחרי היקום הקולנועי של מארוול.

ובכן, הציפיות השתלמו.

אתם יכולים כבר לתאר לעצמכם מה העלילה: אחרי שבסוף 'מלחמת האינסוף' ת'אנוס אסף את כול אבני האינסוף והקיש באצבעו חצי מהיקום התפורר לאבק. חברי הנוקמים שנשארו בחיים מנסים להביס אחת ולתמיד את ת'אנוס ולמצוא דרך להחזיר את חבריהם לחיים.

יותר מזה אני לא אספר, כי 'הנוקמים: סוף המשחק' הוא 3 שעות עמוסות בכול טוב. פתאום 'הנוקמים' הראשון מ-2012 נראה כמו סרט קטנצ'יק ו'איירון מן' מ-2008 נראה כמו הצגה בתיאטרון הקאמרי מבחינת ההיקף שלו. 'סוף המשחק' הוא סרט עצום מימדים שצריך לראות על המסך הכי גדול בסביבה שלכם. הוא כול כך עמוס באקשן, פעילות, הרפתקאות, הומור וכיף ששלושת שעותיו עברו לי כמו שעה וחצי. כשהסתכלתי בשעון באמצע הסרט התפלאתי שעבר כול כך הרבה זמן מאז תחילת הסרט.

רבים אומרים שרוב הסרטים של מארוול הם מוצרים חסרי נשמה ושהם ממלא אותו הדבר. 'סוף המשחק' מוכיח שזה לא נכון. במאי הסרט האחים רוסו (שביימו גם את 'חייל החורף', 'מלחמת האזרחים' ו'מלחמת האינסוף' ביקום הקולנועי של מארוול) הם פשוט נכס ליקום הקולנועי של מארוול. סצנות האקשן שהם מביימים מצויינות, הם מצליחים לשלב בין הומור לדרמה בצורה מוצלחת ולתת לכול סצנה את האימפקט שלה והם גם יודעים לעבוד עם המון, אבל באמת המון, דמויות שונות אחת מהשנייה.

כשראיתי את 'הנוקמים: סוף המשחק' חשתי, לראשונה בסרט של מארוול, שאני רואה קלאסיקה. סרט שעוד יידברו עליו שנים רבות, סרט שאני עוד אספר לנכדים שלי בהתלהבות איך ראיתי אותו בזמן אמת עם אנשים שמריעים לדמויות ומתנהגים בהתאם לאופי הסצנה. ה'טיטאניק' או 'שיבת המלך' של סוף העשור השני של המאה ה-21.

אבל למרות ש'סוף המשחק' הוא קלאסיקה בהתהוות הוא לא מיועד לאנשים שלא ראו מימיהם את סרטי היקום הקולנועי של מארוול. הפעם אין חוכמות, צריך לראות את כול 21 הסרטים הקודמים של היקום הקולנועי של מארוול כדי להבין במלואו את 'סוף המשחק'. כן, אפילו את 'ת'ור העולם האפל'.

בסופו של דבר, 'הנוקמים: סוף המשחק' הוא סרט מושלם. כן כן, אמרתי שהוא מושלם. כנראה שאני פאנבוי של מארוול אחרי הכול. כמובן, הוא לא מושלם כמו 'חוטים נסתרים' או 'רומא' או 'לה לה לנד' אבל בז'אנר שלו, סרטי גיבורי העל של מארוול, הוא החוויה הכי חזקה שהם הציעו אי פעם וייקח שנים, אם בכלל, עד שיהיה סרט שיתעלה עליו. פשוט רוצו לראות ואל תשכחו להזמין כרטיסים מראש!

Article author

הנוקמים: סוף המשחק

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים