ביקורות סרטים

החיים הסודיים של חיות המחמד 2

אומנם באיחור אבל עידו ראה את סרט ההמשך ללהיט האנימציה המצליח ולא יצא נלהב במיוחד.

צילום: torbakhopper

(כן, אני יודע שהסרט כבר די ירד מהמסכים מלבד הקרנות ספורות בדיבוב לעברית בשבתות בבוקר אבל בא לי לכתוב על הסרט הזה. זו מדינה חופשית, האין זאת?).

'החיים הסודיים של חיות המחמד', סרט האנימציה שובר הקופות שיצא לפני 3 שנים, התהדר בהיי קונספט פשוט שנגנב מ'צעצוע של סיפור': נכון יש לכם בעל חיים ממש חמוד? מה לדעתכם הוא עושה כשאתם לא נמצאים לידו או לא שמים לב אליו? חשבתם על כך שאולי יש לו חיים סודיים משל עצמו?! ומכאן זה התפתח לאחד מסרטי האנימציה הכי מסריחים מציניות ורצון להרוויח כסף מילדים תמימים בחופש הגדול. לא היה פריים בסרט הזה שלא נגנב מסרט אחר, לא היה טיפת מקוריות, נשמה, יצירתיות או לב בסרט הזה. אבל הי, הוא הרוויח ממש מלא כסף בקופות. אז עושים המשך כמובן.

בתור אחד ששנא את הקודם, אתם בטח שואלים את עצמכם למה לכול הרוחות טרחתי לראות את סרט ההמשך (שלא כול כך הצליח בקופות אז כנראה שלא יהיה סרט שלישי). הסיבה היא שמאז התחלתי לאהוב קצת יותר בעלי חיים, כלבים בפרט. היה לי די משעמם יום אחד והתחשק לי לראות כלבים חמודים אז שמתי את הסרט, בתקווה לבידור סביר ומלא חיות חמודות.

ובכן, טעיתי.

זה לא שהחיות ב'החיים הסודיים של חיות המחמד 2' לא חמודות. להפך, האנימציה בסרט די מושקעת ורואים שהשקיעו בהנפשת הדמויות החמודות שלו. יש קטעים בהם ממש יש חשק ללטף את הפרוות של גיבורי הסרט ההולכים על ארבע. הבעיה היא שזה האלמנט היחדי בסרט בו נראה שהשקיעו בו משהו מעבר לחמש דקות.

להגנת ההמשכון אגיד שהוא פחות גרוע ומסריח מציניות תאגידית מהסרט הראשון, בעיקר כי הפעם ידעתי למה אני נכנס. הסרט מורכב משלוש עלילות לא מפותחות מספיק ולא מעניינות מספיק. הוא נורא מטופש, כשדמויות הסרט מתנהגות יותר מדי פעמים בטיפשות או בדרמטיות יתר לאירועים מטופשים ומעל הכול האווירה בסרט בעיקר רועשת, לא מעניינת ועושה חשק שהכול ייגמר כבר.

אם אהבתם את הסרט הראשון אולי תצליחו להפיק הנאה מ'החיים הסודיים של חיות המחמד 2'. אבל זה עדיין סרט בינוני מינוס שעדיף לוותר עליו. רוצים לראות כלבים חמודים? נסו את זה או תראו סרטונים ביוטיוב של כלבים חמודים, חבל על הכסף והזמן.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים