שווה בדיקה

הדפסת פנקסי צ’קים לחברות

אחד מסימני ההיכר של כל עסק גדול ומצליח הוא פנקסי צ’קים עסקיים אשר מכילים עותקים של ההמחאות השונות שהעסק מוציא, מה שמקל על המעקב אחרי ההוצאות והופך אותו לפשוט יותר.

הדפסת צ’קים – להרוויח גם בזמן שמשלמים

אחד מסימני ההיכר של כל עסק גדול ומצליח הוא פנקסי צ’קים עסקיים אשר מכילים עותקים של ההמחאות השונות שהעסק מוציא, מה שמקל על המעקב אחרי ההוצאות והופך אותו לפשוט יותר. מאחר וניהול חשבונות תקין מחייב מעקב אחרי כל המחאה ומאחר ויש קושי להיזכר על מה בדיוק הייתה ההוצאה אפילו אחרי שבועיים, שלא לדבר על סוף השנה, הדפסת צ’קים עסקיים הופכת חיונית יותר ויותר.

הדפסת פנקסי צ’קים וחבילות צ'קים בדידים להדפסה בבית העסק

בחברות בהן  משלמים לספקים רבים על ידי צ'קים – נהוג להזמין חבילות צ'קים בדידים אשר אותם מכניסים למדפסת והמדפסת מדפיסה את פרטי הצ'ק לפי מה שהוגדר לה.

כדי שניתן יהיה לבצע הדפסה על צקים שכאלו, יש קודם כל צורך בתוכנה מיוחדת המתממשקת למדפסת ומאפשר הדפסה על גבי צ'קים.

שנית יש להזמין את הצ'קים, מודפסים על גבי נייר חלק המאפשר את מילוי הפרטים על הצ'ק.

תוכנות להדפסת צ'קים ניתן למצוא בשוק כדוגמת "שיק צ'ק" או "מקשרון" או תוכנת "סמארט-פרינטר"

הזמנת צקים דרך בית דפוס מקצועי

נכון להיום עדיין לא הומצא תחליף להמחאות החתומות, למרות כל שיטות התשלום המתוחכמות הקיימות. גם בעתיד הנראה לעין יהיו כאלה שימשיכו להשתמש בהמחאות, פשוט כי זה נוח יותר. ואולם בניגוד גמור למה שהיה נהוג בעבר, הדפסת צ’קים איננה נחלתם של הבנקים לבדם וניתן להדפיס המחאות גם באמצעות בתי דפוס פרטיים המתמחים בנושא. ההמחאות מכילות את אותם הסממנים שמכילות ההמחאות המודפסות על ידי הבנקים אבל הן נראות הרבה יותר טוב והחשוב ביותר – המחיר עבור המחאה בודדת הוא זול מאד יחסית למחירים שהבנקים נוהגים לגבות.

לאתר של חברת אינטרצק – הדפסת צ’קים לחברות ועסקים


הדפסת פנקסי צ’קים לחברות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים