שווה בדיקה

האטרקציות החדשות לשנת 2019

ילד קופץ בטרמפולינה

עולם האטרקציות משתנה ומתעדכן בקצב מהיר, בני אדם תמיד מחפשים ריגושים חדשים, במיוחד בכל הקשור לבילויים. אז מהן האטרקציות החזקות לשנת 2019?

עולם האטרקציות משתנה ומתעדכן בקצב מהיר, בני אדם תמיד מחפשים ריגושים חדשים, במיוחד בכל הקשור לבילויים. באתר קרמל תוכלו למצוא את האטרקציות החדשות לשנת 2019 לבילוי משפחתי או עם החברים, הנה כמה מהאטרקציות החזקות לשנת 2019.

למגוון אטרקציות מומלצות לילדים כנסו לקישור הבא: קרמל אטרקציות לילדים בשבת, חגים וחופשים

-מתחמי קפיצה וריחוף: חללי בילוי ענקיים עמוסים טרמפולינות ומתנפחים מחכים רק לכם כדי שתעשו בהם מה שאתם רוצים: לרוץ בדילוגים של מטר וחצי, לשחק כדורסל וכדורגל ריחוף, ולעשות בלי בעיה סלטה אחרי שער. לרקוד בריחוף לצליליה של מוזיקה קצבית, לטפס על קיר טיפוס ועוד. חשוב לציין כי דרוש אישור רפואי מסוים כדי להיכנס למתחם שכזה, מה שיצריך היערכות קטנה מראש.

-פארק כדורים לבנים: הרעיון של בריכת כדורים ממש לא חדש ואנו מכירים אותו מאז ומתמיד, אבל פארק של כדורים לבנים הוא להיט חדש שרץ חזק מאוד בקרב ילדים כיום. הבילוי לוקח צד אחד קדימה את בריכת הכדורים בכך ש… מעמיד מתחם ענק שכולו כדורים לבנים, ותוך כדי השתכשכות בהם הילדים נהנים ממשחקים כמו אומגה, באנג’י, כדורסל, קירות טיפוס, טרמפולינות, טרזן, מגלשה ענקית ועוד.

-מתחמי לייזר: לייזר על צורותיו השונות הוא אחת האטרקציות החמות ביותר שיש. לייזר טאג הוא משחק בו נתחלק לשתי קבוצות ונילחם אחד נגד השני, ננסה לכבוש את הדגל, נציל שבויים, נירה, נקפוץ, נתחבא ונרוץ.  ניתן גם לשחק משחקים אחרים עם הלייזר ולאו דווקא מלחמה, כמו קליעה למטרה, צליחת מסלול מכשולים ועוד. באתר קרמל קיים מגוון ענק של לייזר טאג/ קראפט באזור הצפון, אזור המרכז ואזור הדרום. אם הילדים שלכם אוהבים את פורטנייט, תוכלו לחגוג להם יום הולדת לייזר בסגנון FORTNITE, עם מערכת מתקדמת שתאפשר לנו לבצע משימות המדמות את משחק הפורטנייט.

כמו כן קיימות אטרקציות בהן הלייזר פחות משמש למשחק אלא לתפאורה של מתחמי מציאות מדומה, VR-ZONE יספק לכם חוויה מטריפת חושים במתחם עוצר נשימה של מציאות מדומה. באזור הצפון, ויראליטי יספק חווית מציאות מדומה נהדרת עם תחנות משחק של רכבת הרים, פחד גבהים, פרוט נינג'ה, משחקי יריות , ספורט ועוד, בנוסף יעמוד לרשות הילדים חדר פלייסטיישן.

-חדר בריחה: בילוי איכותי שתופס תאוצה גדולה בשנים האחרונות. חדר בריחה הוא חוויה מאתגרת ומגבשת למשפחות עם ילדים ומתבגרים. נכנסים לחדר אטום וצריך לצאת ממנו החוצה בעזרת פיצוח של וחידות ופענוח רמזים. מדובר בבילוי אשר מפתח את החשיבה של הילדים ומאתגר אותם, מה שכמובן לא אומר שלהורים זה יהיה קל.

חדר בריחה כמובן לא מומלץ למשפחות עם תינוקות או ילדים קטנים שעלולים לבכות כי ברצונם לצאת, השהייה בחדר בריחה מוגבלת בזמן ולא ניתן לצאת טרם פיצוח החידה.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים