שווה בדיקה

בניית אתרי אינטרנט – זו הדרך לעשות את זה נכון

זה לא סוד שכולם נמצאים היום באינטרנט. הלקוחות הפוטנציאליים, השותפים העסקיים הרלוונטיים, הספקים וכמובן, גם המתחרים שלכם. עסקים שאין להם אתר מוצאים את עצמם בנקודה לא אידאלית, בלשון המעטה, וגם מי שמיהר לעלות לאוויר מחפש דרכים להישאר תמיד רלוונטי – גם בעולם שמתפתח ומשתנה בקצב מסחרר. אז איך מתמודדים עם השוק המאתגר הזה בצורה הטובה ביותר

לפני הקמת אתר: מגדירים את השוק

בניית אתרי אינטרנט היא משימה שדורשת תכנון, מקצועיות ודיוק. זה בוודאי לא מאוד מפתיע, לפחות אם המטרה שלכם היא לבנות אתר שישיג את כל המטרות: הגדלת חשיפה, יצירת ערך עבור הלקוח וכמובן, הנעה לפעולה. בתהליך הזה חשוב להגדיר את השוק היטב, מפילוח קהל היעד ועד לתכנון מהלכים אסטרטגים, מקידום בגוגל ועד לקמפיינים ברשתות החברתיות. אתם לא חייבים להתמודד לבד עם המשימה הזו, שהיא לא רק רגישה מאוד – אלא קריטית להמשך. הצוות של דרוקסיט משתלב כבר בראשית הדרך כדי לאפשר לכם להיות מדויקים יותר בכל צעד שיגיע בהמשך.

בשלב הבא: מתחילים לעבוד

הגדרת קהל היעד ובניית סל המוצרים והשירותים שלכם הם צעדים בסיסיים, והם אלה שיעזרו לכם להכריע בעוד שאלה חיונית ולהבין מה נכון לכם יותר: בניית אתרי תדמית או בניית חנויות וירטואליות. אם אתם מוכרים מוצרים ומתכננים להיכנס לעולם המסחר האלקטרוני, דרוקסיט עוזרים לכם בבניית החנות, בסידור המוצרים על המדפים הווירטואליים ובבניית קופה מהירה, מסודרת, וכמובן – מאובטחת. מצד שני, אם אתם מקדמים שירותים כדוגמת ייעוץ, עיצוב או עריכה, אתר תדמית מרשים ואיכותי יעשה את העבודה, וזה הזמן להתחיל לעבוד.

נקודה למחשבה: קידום האתר

הזכרנו את חשיבות קידום האתר שלכם, שהרי בניית אתרי אינטרנט היא רק צעד ראשון בדרך. למעשה, נושא הקידום הוא נושא שכדאי לקחת בחשבון עוד לפני שאתם יוצאים למסע הזה, והוא קריטי גם בתכנון התקציב שלכם. עלות הקמת אתר אינטרנט צריכה לכלול לא רק את הקמת האתר אלא גם את המיתוג, את התוכן ואיך לא – את הפרסום והקידום. זו נקודה חשובה שבחברת דרוקסיט, למשל, כבר זיהו מזמן. עוד בשלבי הקמת האתר נקבעים הצעדים הבאים, וכך ניתן לתכנן את התוכן המדויק שיעזור לכם בקידום אורגני, וגם את הפרסומים השונים במנועי החיפוש, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת שמתאימה לכם.

מעקב אחר הביצועים

אז הגדרתם תקציב ואתם מוכנים לצאת לדרך, אבל אתם גם בוודאי תוהים איך בכלל תדעו עד כמה ההשקעה באמת משתלמת. נכון, דרך פשוטה היא לבחון את דו"ח ההכנסות שלכם. אלא שהדו"ח הזה יגיע הרבה אחרי שהמאמצים השיווקיים שלכם ייצאו לדרך, בעוד מעקב בזמן אמת יאפשר לכם לבצע ליטושים ותיקונים, לשנות קמפיין ולטפל בכל מה שדורש תשומת לב. כלי הניהול של דרוקסיט הוא פתרון מצוין בדיוק לאתגרים הללו. כך אתם יכולים לדעת בכל רגע נתון מה מצבו של כל קמפיין, איפה אפשר לתת עוד פוש ואיך אפשר לקפוץ עוד כמה מדרגות קדימה, אל היעדים שהגדרתם – ואף מעבר להם.


בניית אתרי אינטרנט – זו הדרך לעשות את זה נכון

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים