תרבות ופנאי

אפליקציית ההיכרות במובייל פונה לארנק שלכם ומציעה שירותים בתשלום

מהפכת הסמארטפונים הולידה שינויים דרמטיים במספר לא מבוטל של תחומי חיים, החל מהדרך בה אנחנו מתקשרים זה עם זה, דרך האופן בו אנחנו מנווטים בנהיגה ועד הרגלי הקנייה שלנו. תחום נוסף בו הסמארטפון הפך להיות שחקן מרכזי בשנים האחרונות הוא עולם ההיכרויות, בו מרבית הפעילות מתקיימת כיום באמצעות אפליקציות היכרויות שמנסות לעשות את הנס הבלתי סביר ולגרום לשני זרים להפוך ליחידה זוגית אחת (גם אם לעתים רק לזמן קצוב של לילה).

בנוף אפליקציות ההכרויות השונות, מיתגה את עצמה אפליקציית במבל (Bumble) כמי שבאה לשנות את מערך הכוחות בין גברים ונשים בעולם הדייטינג ולהעצים את כוחן של האחרונות אל מול הצד הגברי. החדשנות המגדרית נתנה לבמבל את מנוע הבאז הדרוש להצלחה (וכנראה גם סיפק מענה לצורך אמיתי למשתמשות) וכעת החליטו היזמיות לגזור את הקופון ולהוסיף לאפליקציה החינמית גם שירותים נוספים בתשלום.עבור תשלום חודשי בן 10$ יכולים המשתמשים והמשתמשות להפוך למנויים בשירות הפרימיום Bumble Boost ולהנות מהפיצ'רים הבאים:

התאמה אוטומטית – האפליקציה תיצור באופן אוטומטי התאמה בינכם ובין כל המשתמשים שסימנו אתכם כמתאימים להם, זאת לעומת מצב ברירת המחדל בו שני הצדדים נדרשים לבצע סימון זהה על מנת שהתאמה כזו תיווצר.

חזרה לאחור- אפשרות לשוב אחורה ולבחון פעם נוספת משתמשים שסימנו אתכם בעבר כמתאימים.

תוספת זמן – במצב ברירת המחדל למשתמש יש זמן קצוב של 24 שעות לשלוח הודעה עם הצד השני לפני שההתאמה ביניהם תתפוגג ותיעלם. במקביל יכול משתמש להעניק פעם אחת ביום לצד השני הארכה של 24 שעות על מנת לשלוח הודעה. בשירות הפרימיום, מספר ההארכות האפשרי אינו מוגבל.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים